Tk/tr: Hamilton PSR - Bond Watch

Hamilton heeft deze in 2020 opnieuw op de markt gebracht, 50 jaar na de oorspronkelijke Pulsar. Deze PSR heeft een hybride display, zowel OLED als LCD. En daarbij nog AR-coated saffier, 100m WR, en de meest comfortabele band die Hamilton ooit gemaakt heeft.

Review van deze zomerknaller kan je hier vinden:

Introducing: The Hamilton PSR, Two Personal Takes On A Reborn Space-Age Classic (Live Pics And Pricing) - Hodinkee

Ik heb de gouden versie gekocht, dus deze krijgt geen draagtijd meer, doch moet niet weg.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop/te ruil

Merk en model: Hamilton PSR
Diameter: 40,8mm x 34,7mm
Leeftijd: 04/2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04/2022 - eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: Ingevuld garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, met (om)doos, horloge, tag, boekjes, garantiebewijs
Verzendkosten of afgehaald: Afgehaald omgeving Leuven, verstuurd op kosten/risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Prima staat, sporadisch op vakanties gedragen.

Soort uurwerk en kaliber: digitale quartz
Vraagprijs: 595 Euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).








19 likes

Niemand geen bondwatch? :slight_smile:

Pulsar-P2-Hamilton-PSR-3
Bond-Pulsar-2

6 likes

Ups

1 like

Up

Ups

1 like

1 like

Up

Ups

Nieuwe prijs 560 euro

Up

Iemand voor 550?