Te koop of te ruil omdat ik op het punt ben aanbeland dat kwarts beter past bij mijn levensstijl en wat ik wil in een horloge.
Daarom ben ik opzoek naar iets dat tegen een stootje kan en lekker door tikt.
Denk aan een Seiko Tuna (solar of kwarts), een Citizen Solar duiker of veld horloge, een Certina duiker kwarts, Hamilton Khaki Field kwarts, Seiko Arnie, Tissot PRX goud.
Deze Le Jour heb ik in juni gekocht en een keer of 20 gedragen.
De fluted bezel blinkt mooi en de wijzerplaat heeft een mooi “claude de Paris” motief.
Het horloge doet het goed op andere banden, ik heb het op een Watch Steward (groen) gedragen.
Minimale gebruikerssporen zullen ongetwijfeld te vinden zijn als je goed zoekt… (de band dan, die is mooi gepolijst in het midden).
Het is een beetje een baby tussen een Tudor Ranger en een Datejust, deze Zwitser met Franse naam.
De SW200 loopt keurig en windt keurig op.
Komt in een mooie houten doos.
Merk en model: Le Jour Brooklyn
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2025
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, poetsdoek, extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei in overleg
Conditie (krassen, werking etc): zgan, kleine draagsporen op de band (de endlink komt tegen de volgende link aan met dragen, dit zie je als je de band eraf haalt, helaas inherent aan het ontwerp van de endlinks), voor de rest zie ik niets. Op de foto’s zit er nog wat klein stof op het glas
Soort uurwerk en kaliber: SW200
Vraagprijs: Het liefst ruilen voor een leuke kwarts met cash up van jouw kant, maar voor 500 rond (inc. verzenden, meteen de bodem) mag 'ie weg.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.