Ik sta ook echt open voor een leuk ruilvoostel ![]()
Het kan nog, op kerst deze horloges last minute onder de boom😉 en met voor€500 maak ik het nog leuker
Een upje voor deze 2 mooie horloges
Up voor deze toffe horloges
Leuk setje voor een date😀 is erg bijzonder
Je kan deze set verantwoorden als Valentijns cadeau
, doe een leuk voorstel en wellicht komen we er uit
Wie oh wie ziet er net als ik de schoonheid in deze horloges
en ik sta open voor een leuk voorstel
Een elegante His & Hers set van Lassalle, afkomstig uit de tijd dat het merk in Genève naam maakte met zijn ultradunne precisie-uurwerken.
Beide horloges delen hetzelfde verfijnde design, met een subtiel verschil in formaat — perfect in balans voor hem en haar.
De extreem slanke kasten en minimalistische wijzerplaten ademen pure klasse en vakmanschap uit de gouden jaren van de dress watch.
Wat deze set zo bijzonder maakt, is de zeldzame combinatie van technische finesse en stijlvolle harmonie tussen twee identieke modellen.
Met dank aan chat gpt… Gewoon een mooi setje, ik sta open voor een leuk voorstel
Ik sta ook open voor een leuke ruil ![]()
Ik ben altijd nog opzoek naar een mooie Seiko superior met een whirlpool dial of een hele hele nette Seiko speedmaster
€475 voor de snelle beslisser
of een mooi ruil voorstel
Upje voor dit mooie setje
Het weekend staat voor de deur. Een mooi moment om samen de deur uit te gaan😉
Het perfecte setje voor een romantisch avondje uit ![]()
Ik sta ook open voor een mooie ruil tegen bijvoorbeeld een Seiko Astron of vergelijkbaar, of een mooi titanium horloge
Vandaag maar een paar mooie fotos gemaakt in de zon. Ze zijn echt mooi!
Ze zijn echt heel mooi, ik heb al een paar voorstellen gehad, maar helaas nog niet de juiste match. Zie hoe tof dit als een setje is
Door de harde wind een upje ![]()
Een mooie up op de maandag avond ![]()