Vulcain Cricket Tradition⏰presidents watch

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil

Merk en model:Vulcain Cricket Tradition
Diameter:39mm
Leeftijd:sep '23
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):nov '23
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires:full set
Verzendkosten of afgehaald:biede. Versturen kosten/risico koper
Conditie (krassen, werking etc):nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Handwind Vulcain Cricket manufactured V-10
Vraagprijs:3250€. Ruilen 3500€

Kort in bezit, maar toen ik het horloge ruilde wist ik dat het een passant zou zijn, maar wel één die ik gehad moest hebben. Een mechanisch horloge met een wekkerfunctie, hoe tof is dat.
Maar goed, het horloge paste en past niet in mijn collectieverkleining, dus hij mag weer door. Bij een collectieverkleining past verkoop het best, maar uiteindelijk krijg je toch altijd een horloge aangeboden :slight_smile: en is deze ook via ruil verkregen, dus kom maar op met ruilvoorstellen.

Opwinden van het horloge gaat 2 kanten op. Zoals je normaal gewend bent wind je de veerton van het alarm op en tegen de klok in die van het horloge, tot zijn gangreserve van 52 uur.

Qua foto’s en ook beschrijving van het horloge kan ik niet tippen aan mijn leverancier, dus hierbij een link naar deze zeer informatieve advertentie

Geruild: Vulcain Cricket Tradition - 39mm - Horlogemarkt (archief) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes





6 likes

3 likes

  • 21% btw
1 like

:balloon: :balloon: :balloon:Hoppakee, voor de helft :tada: :tada: :tada:

4,374,53 : 2 = 2187,26 + 21% = 2646,59 + 28,41 handelingskosten courier = 2675€
(enkel op (on?)gedragen originele band)

3 likes

Deze presidenten gingen u voor
Dwight D. Eisenhower,
Lyndon B. Johnson,
Richard Nixon,
Ronald Reagan,
Barack Obama

Hij mocht van de week weer eens. Ik voelde me net geen president, maar het is wel een heel chique horloge met zijn gouden indices en egg-shell-dial. (alhoewel hij nogal wat kleuren aan kan nemen)

4 likes

Inmiddels 575€ :arrow_down:

1 like

oops

Deze is ook te ruil.
Ruilwaarde ±3000€
Cash up/down.
‘‘Op zoek’’ naar Seamaster of Planet Ocean, maar bied gerust iets anders (concreet) aan.

dat is dus

bij koop