TK: Tudor Black Bay 58 Bronze "Boutique Edition" - M79012M-0001

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Tudor Black Bay 58 Bronze (M79012M-0001)
Diameter: 39mm
Leeftijd: 12/01/2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2025
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles aanwezig (incl. bijgevoegde banden en extra links)
Verzendkosten of afgehaald: Beide kan / Verzenkosten kosten koper, afhankelijk van de gekozen koeriersdienst
Conditie (krassen, werking etc): Redelijke krassen op de armband, twee patina flekken (zie foto’s), horlogeglas en alles onder in uitstekende conditie
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Calibre MT5400
Vraagprijs: 3499
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. (Gekocht voor 3574 - 3500 + 74 vezendkosten)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Verlaging van de verkoopprijs naar € 3399,-
Inruilwaarde € 3499,-

Naar aanleiding van de feedback, nog wat extra informatie:

• Ik verkoop het horloge omdat ik onverwachte kosten heb.
  • Ik ben gewoon niet cool genoeg om het te dragen :frowning:
  • Ik heb me vergist toen ik zei dat het krassen waren - er zitten geen redelijke krassen op de band. Het is gewoon normale slijtage. Mijn fout.
  • Hoewel ik het horloge liever direct zou verkopen, sta ik open voor een ruil voor een goedkopere chronograaf. Ik geef de voorkeur aan een Omega Speedmaster Date (ref. 351x.xx, bij voorkeur 3511.50), maar ik sta open voor andere biedingen.
  • Ik sta open voor biedingen, maar wees redelijk :slight_smile:
  • De band draagt momenteel comfortabel bij een omtrek van 18 cm, met extra ruimte om een maat kleiner of groter te maken. Tudor T-Fit Clasp is fantastisch.
1 like