TK: Zenith port royal 01-0100-346

Offer nr 2 voor de speedy. Deze gekke zenith port royal 01-0100-346. Dit moet het horloge zijn met de hoogste afwerking die ik momenteel in bezit heb. Prachtige overgangen van geborstelde en gepolijste vlakken. Ik kocht dit horloge vorig jaar NOS. De blauwe bescherm folie hangt er hier en daar nog aan. En dan dat funky design gewoon uniek daarvoor moet je bij Zenith zijn. Het originele bandje met gesp komt er bij, alsook deze zwarte hirsh band.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: ik spaar voor een speedy 3861 hesalite.

Merk en model: zenith port royal
Diameter: 42mm breed, maar ook 42mm LtL. 22mm bandaanzet.
Leeftijd: jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: /
Originele doos en/of eventuele accessoires:watch only met originele strap+buckle
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten koper, afhaling heeft de voorkeur. Ik woon regio zuid west vlaanderen, maar we kunnen wel ergens halverwege afspreken.
Conditie (krassen, werking etc): perfecte conditie
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: 1150€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Sfeerplaatjes:

Lees even dit artikel. Dan hoor je het eens van iemand anders :smile:

27 likes

3 likes

Upakee