TL1: plaatsen van links aangepast?

Ik had het niet over jou, maar iemand anders. :wink:

1 like

Ja weet ik, maar ik werd in eerste instantie ook uit een soort verbazing gevraagd waarom ik zonodig links moest plaatsen. Alsof er geen meerwaarde in zit. Waar ik het niet mee eens ben.

Daar komt bij dat ook de gebruikers verantwoordelijk zijn voor het klikken op links. En dat het met de moderatie hier wel goed zit als ik het zo zie.

3 likes

Goede observatie. @Sander64 :+1::sunglasses::point_up:

Daarmee heb ik dus eveneens te maken. :disappointed:

1 like

Los daarvan vind ik dat TL gedoe eigenlijk bullshit
Ik ben op dit forum nog niet lang aanwezig en zit dus op het laagste niveau

Anderzijds ben ik al iets meer dan 39 jaar met die horloge hobby bezig, ben ik al 25-30 jaar actief op andere Engelstalige forums en durf ik zonder schroom te zeggen dat ik ondertussen enige kennis opbouwde en hier kom je dan binnen als newbie :joy:

Toch is het zo.

Heeft niks met kennis/ervaring te maken. Het zit in het woord: trust-level. Iemand die enige reputatie heeft opgebouwd hier, wordt meer vertrouwd dan een willekeurige onbekende. Ongeacht hoeveel ervaring die heeft of beweert te hebben :yum:

5 likes

Dat kunnen we natuurlijk allemaal wel zeggen … :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Het gaat trouwens veel verder dan géén links kunnen plaatsen.

Ook het kopiëren van tekst en/of foto’s van andere websites is geblokkeerd.

Als je dan een post of topic start en je wilt je verhaal nader toelichten met tekst en of foto’s van een andere website, dan gaat dat niet .

Niet huilen, ik was ook 1 jaar TL-1 en heb me prima geamuseerd ondanks enkele beperkingen. Gewoon de 365 dagen uitzitten en volgens mij als je echt super fanatiek meedoet krijg je sneller TL-3…

2 likes

Ja, het is weer zoals het altijd was en dat TL1 minder kan dan TL2 is altijd al zo geweest en dat gaan we ook niet veranderen. Dat TL1 bijv. geen externe links kunnen plaatsen zou zomaar kunnen. Hoewel, ik zie van TL1 leden gewoon berichten met linkjes. Maar goed, anders even geduld. Als je TL2 hebt kan het zeker!

Discussies over het vertrouwensniveau blijven maar terugkomen terwijl de FAQ vol staat met antwoorden en wij (beheer) echt geen uitspraken gaan doen over wanneer wat etc. Voor diegenen die blijven klagen dat het allemaal te lang duurt of dat de mogelijkheden beperkt zijn. Dat is dus met een reden. Als je normaal blijft meedoen, niet continu vlaggen om je oren krijgt en/of geschorst wordt dan promoveer je op enig moment gewoon naar TL2 en verder. Misdraag je je, wordt je vastgezet op TL1. Dat geldt ook voor diegenen die al een (of meerdere malen een) permaban hebben gehad. Dan kan het allemaal lang duren. Daar heb je het dan ook naar gemaakt.

Het helpt ook niet als je niet telkens weer verontwaardigd doet over hoe het hier werkt. Je bent op HF te gast, de eigenaar bepaalt de huisregels en die staan niet open voor discussie. Niet eens? Uitloggen en wat anders gaan doen.

Dat gezegd hebbende gaat dit topic op slot.
Meer vragen en/of opmerkingen? Via PB graag.

18 likes