@Streamnl, kijk een sop MP, staat nog een mooie Mido Multifort te koop in Breda. Deze is voorheen in mijn bezit geweest, alleen koper heeft hem weer te koop staan zie ik.
Dat was echt een kwalitatief mooi en goed horloge, met prachtige afwerking. En binnen budget!! Zie dat koper hem goedkoper aanbied dan dat hij bij mij in de kerstvakantie heeft betaald.
@dialstatic Ik zoek het toch meer in dezelfde straatje als de Khaki Field. En de techniek achter Retrograde is erg mooi maar ik hoef dat niet op mijn horloge. De datum aanduiding (niet de dag) op deze manier weergeven vind ik dan weer wel mooi.
@Thijs_Kremers bedankt voor je tip maar ik zoek toch iets sportiever dan dat.
Gewoon lekker voor een Hamilton gaan Er zijn ook duitse aanbieders die goedkoper zijn als in NL o.a olfert-co.
Grtz
Tja, de lieveling en meest allround horloge van mijn ‘collectie’.
Ik denk dat je hem vooral een keer om moet hebben, om het te snappen.
Laat héél wat (groter-merk)horloges in dezelfde prijsklasse vér achter zich, imho.
Het is erg mooi. Het ligt er niet dik op (wat ook de mooiere afwerking geeft mijn inziens, dik lumen komt grof over), je hebt dus niet het zaklamp-effect van bv een Seiko Monster, het is veel zachter, maar werkt toch vrij snel en vrij lang. En op de cijfers is erg mooi natuurlijk.
Welkom en have fun
Welkom, heb je al eens gekeken op onze 2e hands pagina, of kun je daar nog niet bij? Misschien eens bij Orient kijken, ook prima kwaliteit en veel automaten. Met een Mako of een Ray kun je ook veel kanten op met banden enzovoort.
Tissot PRS516. Net iets sportiever, voldoet verder aan het eisenlijstje.
@James_T_Kirk
Jazeker, daar kan ik gewoon bij (vaste bezoeker )
Ik krijg ook netjes een melding wanneer iemand iets aanpast daar (geweldige instelling!!).
@tomhster
Absoluut. Vooral de witte vind ik erg mooi. Een “panda” staat ook zeker op mijn lijstje maar niet bovenaan. Maar noem me maar een zeikerd, ik vind het niet mooi als de datum “scheef” staat. Dat heeft mijn Breil ook maar ik zal niet vlug meer een horloge kopen waar dat ook zo is.
Ik wilde dat nog aanpassen in mijn post maar dat gaat niet meer.
Beiden bedankt voor de tip!!
Welkom op Horlogeforum! En m.b.t. jouw horlogezoektocht, hij is al genoemd, maar ik doe er maar even 'n paar plaatjes bij, van die van mij.
Tissot PRS516
Schitterende sunburst wijzerplaat, uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding, mooie see-thru case back en mooi op staal, leer en nato.
Succes en veel plezier met je zoektocht!
Wees welgekomen en die Hamilton Khaki Field vind ik toch ook wel mooi voor dit budget…
Welkom, veel HF plezier.
Welkom!
Er staat hier op het verkoopgedeelte een Junkers Bauhaus
Een klassieker met een goed en betrouwbaar uurwerk. Swiss ETA 2428
Grt
Welkom!
Als outdoor je ding is, kan een victorious wellicht ook een goeie kameraad zijn? En dan bedoel ik niet alleen de messen…

En ze staan ook goed op leer, hoewel ik dit exemplaar wat te gladjes vind.

Volgens mij staan er een paar quartz tussen, maar waren er dacht ik ook in een automaat uitvoering.
Overigens, als je ook wel es op metalen band draagt, dan zou ik aanraden em met metalen band te kopen. Achteraf een los leder bandje kopen Is vaak voordeliger dan een losse metalen band.
De Tissot, leuk maar niet voor mijn volgende aanschaf.
Junkers, had ik voor deze tread ook al naar gekeken. Maar ik had liever het logo bovenin gezien (zoals sommige modellen hebben).
Victorious is voor mij een nieuw horloge merk. Daar zal ik eens naar kijken.
Bedankt iedereen voor het meedenken en de verwelkoming ! Sociaal!!
Crap… Predictive toetsenbord… Moet natuurlijk Victorinox zijn