Toch nog!: het eerste nummer HORLOGEFORUM-magazine december 2019

Geweldig initiatief mannen :wink::+1:t3:Heel erg leuk

2 likes

Haha, leuk man! En tof opgeleukt met de cartoons :+1:
Kijk uit naar de volgende!

2 likes

Geinig! Heb het doorgescrolld, hier en daar wat gelezen, maar als er mensen zijn die het echt lezen dan is het geslaagd (er zit toch wel wat werk in zo te zien).

Niet om alles af te splitsen in subfora maar toch, voor wie het wil volgen zou dat wel handig zijn, geldt ook voor de cartoons van @Jurk, als er een subforum voor magazine en cartoons is bijv. Nu ga ik waarschijnlijk vaak cartoons of nieuwe edities missen omdat het in Algemeen of Offtopic staat.

2 likes

Mee eens!
Ik heb hier ook een paar keer om gevraagd. Maar de forumleiding is in het geval van mijn cartoons iig duidelijk… het heeft niks met horloges te maken ook als het over horloges gaat is het onderwerp de cartoon. Dus dat is een dilemma.

En ik snap het deels. Men komt hier voor horloges en heeft niet om de cartoons gevraagd.

2 likes

Erg leuk gedaan :+1::+1:

2 likes

Had graag de 100e like geplaatst, net te vroeg :sunglasses:

2 likes

:grin:

2 likes

Sympathiek @Jurk dat je gewoon doorzet. En niet zonder succes :+1:
Ik zou ermee gestopt zijn.

2 likes

Dank!

Je moet het ook zo zien: Ik heb hier mogen groeien. Daar ben ik dit forum dankbaar voor. Halen en brengen. En inmiddels is er 1000 euro door al die avatars binnengehaald voor het goede doel. Dus dat is sowieso al super. En volgend jaar zien we verder.

9 likes

Een geweldig resultaat. :ok_hand:

3 likes

Zeker! Dankzij jullie gulle giften. :+1:

3 likes

Geweldig dit!

2 likes

Goed gedaan en een mooi idee. Ik zit al met smart op de volgende te wachten👊

2 likes

Misschien wordt het wel een weekblad, mooi te combineren met de “wat gaat er allemaal mis op deze saaie zondag?” strip van @Jurk. Dat dan als een soort van middenpagina. Naakte vrouwen mag anno 2019 toch niet meer, dus dan maar satire… ik ben voor! :sunglasses:

4 likes

Klopt

Klopt ook! Echter :point_down:

Nu kunnen we niet zonder. Wat nu?

:point_up_2: Ik zeg ja want jouw cartoons zijn de saus op het horlogeforum en laat menig HF lid lachen

Polletje (cartoons & magazines uiteraard gerelateerd aan het HF en horloges)

  • Ja: ik zie graag een subforum voor Cartoons & magazines
  • Nee: ik wil alleen maar horloges zien

0 stemmers

1 like

… ik aap je na!

Hey, dat rijmt. Sinterklaas was toch gisteren? :thinking:

PS Vind wel dat de cartoons etc. iets met HF te maken moeten hebben. Dus niet per se horlogegedoe, maar wel een duidelijke link met het forum.

3 likes

Volgens mij worden we al maanden daarop getrakteerd :joy::joy: door @Jurk.

5 likes

Exact. Dat is dus top!

Maar jouw poll zegt “een subforum voor Cartoons & magazines”, daar zou je in theorie dan ook een Donald Duck (…kom er maar in @Daffie, Donald is niet mijn broer!) en een Playboy neer kunnen zetten. Die laatste is prima natuurlijk, voor de verhalen dan hè. Niet voor de plaatjes. :wink:

4 likes

:point_up_2:

4 likes

Mooi initiatief!

2 likes