Toeval bestaat niet. De hergeboorte van een Zweedse Miljonair

Mooi horloge, deze Milljonär, leuk verhaal van een echte horloge liefhebber. Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Geslaagde transplantatie! Weer knap opgelost. Heel leuk horloge, dat blauw, goud en zilver gaan erg mooi samen.
Veel plezier ervan!

1 like

Prachtig eindresultaat, en ook het verhaal. van het merk nooit gehoord, maar wel heel mooi.

1 like

Bent nu gewoon een multimiljonär

(Sorry te makkelijk)

1 like

Leuk verhaal weer Lex.
En een erg leuk horloge op de koop toe.

1 like

Inderdaad toeval bestaat (niet) mooi verhaal :+1:t2:

1 like

Sjiek resultaat!

1 like

Meen je dat nou, Tom? Ik heb er drie!

Maar zo makkelijk was dat niet… Ze moesten van ver weg komen en de kleine blauwe met een ST96 uurwerkje loopt (nog) niet. De zwarte automaat loopt goed, maar de datum wil niet mee… dus er is nog wel wat werk aan. Met hulp van deskundigen is daar nog wel wat aan te doen hoop ik.

3 likes

Goed gedaan, Lex, een fraai resultaat :+1:

1 like

Mooi gedaan,veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Die is mooi geworden.

1 like

Zeer goed geslaagd! :+1: En een uniek horloge!

1 like

Het eindresultaat is prachtig. Gefeliciteerd!

1 like

Wat een leuk verhaal weer Lex! En daarnaast is het inderdaad een heel leuk horloge. Dank voor het delen en geniet ervan!:ok_hand::slightly_smiling_face:

2 likes

Super Lex😁

Genoten van je reportage :kissing_heart:

1 like

Tof verhaal man! Hoe kwam je aan de eerste plexi? Universeel? Of toevallig gevonden?

1 like

Universele plexi glaasjes bestaan volgens mij niet. Er zijn zo ontzettend veel maten en varianten.
Ik heb in de loop der jaren een voorraadje plexiglaasjes opgebouwd in oplopende maten van 19.0mm tot 40.0 mm, oplopend met 0,2 mm. Verder heb ik in diverse maten glaasje die bol, minder bol, bijna vlak, en extra hoog zijn, sommigen met, de meeste zonder stalen spanring. Meestal zit er wel wat passends tussen, deze keer gelukkig ook. Toeval bestaat echt niet :slight_smile:

Of je hebt zojuist bewezen dat toeval wel degelijk bestaat…:wink: Leuk zulke projecten, geef altijd veel voldoening en maakt het dragen des te meer bijzonder.

1 like

Wat fraai Lex! En wat een bizar toeval… heeft zo moeten zijn. Geniet ervan!

2 likes