Toon hier je mooiste horloge van je collectie 😁 😉

Onmogelijke vraag :grin:. Maar goed, op dit moment kies ik deze dan maar.

10 likes

Wat een looks… Fantastisch… Mooie foto’s ook!

Ik ga voor de Tangente. Zeker niet het meest opzichtige stuk uit mijn horlogedoos, maar de fijne afwerking en details maken het een enorm stijlvol horloge. En Nomos blijft toch een van de sympathiekste merken imho :wink:

12 likes

Mijn beste,

Dank!!
Ja, ja, wordt goed voor gezorgd!!
Met een eenvoudige poets-doek voor de kast en ledervet voor de band,
kom je al een heel eind!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Toevallig ook mijn drager van vandaag. Maar toch: mijn Fortis Official Cosmonauts ISS limited edition (gelimiteerd op 500 stuks) in titanium. Blijft 'm prachtig en tijdloos vinden!

9 likes

Komandirski K34 op Nato.

3 likes

Hoef ik niet lang over na te denken:

20 likes

Prachtig zeg!

1 like

Mijn laatste aanwinst :heart_eyes:

15 likes

10 likes

7 likes

Niet het duurste exemplaar, maar ik ben zeer gecharmeerd van deze vintage handopwinder

2 likes

Lang over nagedacht, zeker omdat het dus de bedoeling is dat je maar één mooiste “benoemt”, maar vooruit. Zit te wachten bij het station om mijn lief op te halen, heb deze om en vind deze dus erg mooi…!

18 likes

Dat is deze Dan Henry 1970, love it!:heart_eyes:

4 likes

Dan toch deze

8 likes

Ja… die staat zeker hoog op mijn verlanglijstje… da’s toch gewoon een van de mooiste horloges ooit?.

met “gewone Lugs” zodat je em op allerhande banden kan dragen, maar bij voorkeur toch op de metalen Rally band…

de Instrument 2 in “eerste uitvoering” had soortgelijke indexen… vandaar… al had ik dat bedacht nog voor ik ooit een Tissot 516 “in the flesh” gezien had…

1 like

Wat overigens het mooiste horloge van mijn collectie betreft…

Da’s toch wel de Instrument 3.39, Titanium kast en Titanium appliqué indexen… 7T2 strap eraan. wat kan een mens nog meer wensen?..

13 likes

Soms wens je toch wat meer nog…
Absoluut mijn mooiste.

9 likes

Zekers…blijft zeer bijzonder :ok_hand:

Schitterende Glashutte!:heart_eyes: