Oh yeah, deze is uberstoer! Te meer, omdat ik em zelf ook heb.
Ik vind de band er heel robuust en tough uitzien, helaas valt hij niet mooi om mān pols. Ik heb em vervangen door de canvasband en daarop ziet ie er ook nog steeds heel stoer uit. Soort van military/special ops look.
Vond/vind het een beetje raar om al die stoere 5-jes te zien, zoals de Compas en Mapmeter. Deze vind ik ook heel stoer: http://www.watches88.com/prod_images_large/skz255-21.jpg
Maar wanneer ik aan 5-jes denk, komen toch als eerst de casual en dress modellen bij me opā¦
Aangezien ik mijn CW C3GWT meer tijd geef dan deze twee klokjes bij elkaar, heb ik de bovenste aan mijn moeder geschonken aangezien haar Alfex (ja :o) horloge na 1 jaar kapot is gegaan, 180 euro voor betaald, als ik tijdens de aankoop op dit forum had gezeten had ik 't ook ten zeerste afgeraden.
Nou Hij is binnen, mijn eerste 5āje
in volgorde mijn 7T32 (wat mijn dagelijkse horloge is) dan mijn 5āje en mijn H801
Wat mijn wel opvalt aan het 5āje is dat hij in tegenstelling tot mijn andere twee seikoās GEEN japan op zijn wijzerplaat heeft staan, vreemd, heeft iemand een idee waarom dat is ?