Toon je Seiko 5!

Deze heb ik net binnen uit partij horloges, loopt niet dus van de week even nakijken maar absoluut nieuw model in dit draadje.

Marijn2 Schreef:

Het typenummer van de mijn seamaster is:
Seiko SNZD69K1

sorry maar moet het toch vragen,
maar FS (For Sale)?
gr nanning

Worden we helemaal bedolven onder de posts met Seiko 5-jes, is er al jaren een slapend topic Toon je Seiko 5…En ik zag een hele mooie collectie van MartijnV toen met Seiko’s…Ja hoor @JackW , die 5 speedtimer is echt een klassiekertje van Seiko…:innocent:

2 likes

Jij hebt de grail 6138??? :scream: :heart_eyes:

2 likes

Al jaren, nieuw origineel glas en pakkingen liggen ook al jaren klaar om er eens in te zetten. Mijn eerste Seiko chronograaf, was wel 150 euro! (Of gulden?) Vriendin hielp mee met de financiering voor mijn verjaardag :smile:

2 likes

Gewelding! Tegenwoordig zal je er denk ik wel 10x zoveel voor moeten lappen. :wink:

1 like

2 likes

De Seiko 5 beviel goed dat je dacht, ik scoor er nog eentje? :grin::+1:

Ja de vroege Seiko 5 modellen uit de jaren 60 tot begin jaren 70 vind ik erg mooi, en van goede kwali-tijd :+1:

De mid 60s Seiko 5jes waren inderdaad van uitzonderlijke kwaliteit, vooral ook de DeLuxe modellen. Eind 70s merkte je wel echt dat de kwaliteit door de kostenbesparingen achteruit ging inderdaad.

1 like

Die latere 5-jes hebben wel iets eigens…:yum: Ook interessant - als ze niet zo’n goeie kwaliteit hebben worden ze in ieder geval lekker zeldzaam…

2 likes

Met enige schroom deel ik de 5 die ik tegenkwam op het Duitse uhrforum.

Heb gezocht naar een actueler draadje, niet gevonden…

Komt ie :

Apart en mooi.
Moet aansluiting band kast eens zien.
Ook een leuke band

2 likes

Band is niet origineel en vermoed ik aftermarket. Ik denk dat er origineel zon band op hoort:

1 like

Ook super.
Wat een mooi geheel.

1 like

2 likes