Is die trouwens van jou? Is best zeldzaam hoor. Zijn er maar iets van 500 van gemaakt namelijk.
Dat wist ik niet, maar hij is inderdaad van mij. Als ik je er een plezier mee doe mag je hem voor wat ik er voor gegeven heb (€75) overnemen hoor. M’n collega uit Bratislava had er een paar gevonden, twee jaar geleden ofzo.
Deal! Wat enorm leuk
Zeker de juiste plaats! Wat een leuk ding. Maar hoe die werkt?
Staat op Vinted mocht je interesse hebben.
Bedankt voor de tip! Gekocht!
Serieus!? Leuk! Ben benieuwd.
Ja dan zien we het vanzelf…
Wat fijn dat Bas straks kan uitleggen hoe het werkt. Ik snap buitenspel niet eens…
Op de Rikketik vandaag een goed werkend braille horloge uit de tientjesbak.
Wel degelijk een bijzondere complicatie.
Met het knopje op de kroon haal je het slotje van de voorzijde zodat deze open kan klappen.
Bijzonder, niet zeldzaam overigens!
Zeker niet zeldzaam of vintage. Wel een complicatie ten opzichte van de “al oude” Casio. Bluetooth en stappenteller.
Ja, die hadden we nog niet!
Is deze al voorbij gekomen?
De Swatch Beat meet de internet tijd.
Internet tijd? De ouderen onder u kunnen het zich vast nog herinneren. Google maar eens.
In elk geval geen gangbare ‘complicatie’.
Helaas kan ik niet meer laten zien, dit is een oude foto en inmiddels is de batterij leeg…
Zeker zeldzaam! Net als mijn euro omreken- horloge een ding dat geen lang leven beschoren was. Maar een geweldig leuk tijdsbeeld geeft zoiets!
Een vrij zeldzame en nog goed functionerende complicatie, de seconde morte. Of in het engels, dead beat second. Het uurwerk is een Chezard 116 ergens uit de jaren 50 met markering van Rogers jewelry uit California!
Toffe complicatie. Ik weet dat doxa en jlc het ook hadden. Ook H moser et cie.