2006

Zojuist 3 horloges overgenomen van 2006
Ben gezellig langs geweest voor 2 spinnakers en een Invicta Grand
Zien er allemaal zeer goed uit en een mooie prijs.
Was gezellig en ik ben weer heel blij met mijn nieuwe aankopen.
Is goed te handelen met 2006

1 like

Afgelopen week heb ik een tweedehandse Seiko van 2006 (Peter) overgenomen.

Communicatie liep goed en snel en het horloge was meer dan stevig ingepakt!

Zeer positieve ervaring dus.

Ryan

Ik heb van Peter een Revue Thommen overgenomen, alles ging erg soepel en het horloge is fantastisch!

Hoi,

Net een mooie Poljot overgenomen van Peter.
Horloge ziet er perfect uit, was zeer stevig ingepakt, en al mijn vragen werden beantwoord.
Niks dan lof dus.

mvg
Rik

van de week mijn seiko tuna ontvangen.
mooie klok alles oke,ben er blij mee.

Deze week een lerenband van Peter gekocht alles prima verlopen niks op aan te merken een echte topdeal Peter bedankt

gr Pieter

hallo mensen

deze week het “vakboek voor de moderne uurwerkmaker” van Jendretski gekocht van 2OO6 (Peter).

Zeer tevreden over de perfecte staat van het ontvangen boek en de efficiente afhandeling.

stefaan

Bij het voorstellen op het vintage forum van mijn pas gearriveerde ‘oer Poljot’ bood Peter (2006) spontaan aan om het glaasje te vervangen, omdat dat tijdens het vezenden vanuit Duitsland gebarsten was.
Helaas bleek, nadat ik het horloge Peter toe had doen komen, dat het toch een beetje apart glaasje was (nogal hoog) en dat hij niet het geschikte glaasje had.
Bij ‘thuiskomst’ van het horloge bleek dat Peter er een geschikt bandje bij had gedaan als pleister op de wonde. Erg aardig natuurlijk.
Prettig en snel contact en wat mij betreft een prima en betrouwbaar contact(tu)

Nogmaals: bedankt Peter!

Iedereen bedankt voor het vertrouwen en de leuke berichtjes…

Zeer prettig zakendoen met Peter (tu)
heb zijn Hamilton overgenomen en dit is zeer correct gegaan!!

Een echte aanrader.

Gr Dennis.

Peter heeft van mij een horloge overgenomen. Communicatie ging soepel en vlot. Tot de volgende keer Peter!

Vandaag Peter op bezoek gehad, heeft mijn Kemmner Flieger overgenomen. Zeer sympathiek en enthousiast horloge liefhebber :+1:t2: Even gezellig zitten bomen over uiteraard horloges, koop was snel gesloten naar wederzijdse tevredenheid! Top!

Eergisteren bij Peter op bezoek geweest, hij heeft mijn Kemmner Marine overgenomen. Leuk aan tafel zitten praten over onze collecties en horloges in het algemeen. Peter is super enthousiast en de transactie verliep heel soepel. Aanrader!

Horloge over genomen , prima afhandeling, snelle verzending en bombproof ingepakt !
Horloge was zoals omschreven.

100 % Top!

Vandaag van Peter een bomproof verpakking ontvangen met een kado voor mezelf

Prettig zaken doen en prima verzorgd