Een crosspost vanuit GOT, maar heb vandaag mijn Toshi strap binnen: denk ik gooi het hier ook ff neer
Toshi strap binnen. Nice, en met wat info op een briefje erbij: netjes.
De brushed buckle ging never nooit matchen met m’n Damasko en om te voorkomen dat ik me d’r aan ging ergeren, de zwarte PVD buckle meebesteld en gemonteerd. Nou dit is wel ff een fiks stoer bandje, nog even indragen. Maar zeker niet mijn laatste, nu heb ik de smaak te pakken: heerlijk zo’n mooi natuurproduct
Dure hobby ook…ach ja boeiend :+
Over een tijdje op andere klokjes monteren, eerst ff lekker indragen.
Het is wel even opletten mbt de sluiting: Zelf vind ik zwart prima, maar de buckle in brushed matched niet met de extreem matte kleur van de Damasko. Kreeg al de suggestie een titanium buckle te nemen, maar die was er niet in de maat 20mm. Dus wel even iets om evt rekening mee te houden als je een bepaalde gematteerde kast hebt.
Zelf vind ik de zwarte sluiting prima, je ziet em nauwelijks en dat is mij best.
Het leer was op de foto erg stug nog, vandaar de sluiting die niet strak zat: dat is al bijgetrokken inmiddels.
Overigens heb ik bewust voor een recht einde gekozen: vind ik wat stoerder dan een fishtail. Heerlijk dat custom spul