Tourbillon inkoop actie?

Bij hoeveel geïnteresseerden ben jij tevreden? Ik weet niet of jij een beetje goed in Engels bent, maar kun je anders de Ebay-verkoper mailen zoals Henrik zei?
Het lijkt mij wel heel mooi als het lukt.

JW

Ik denk dat vanaf een stuk of 10 horloges er echt onderhandeld kan worden.

Momenteel heb ik hier even geen tijd voor, maar ik ga er over een poosje mee aan de slag, me eerst verdiepen in de diverse modellen etc., contact leggen.

Als er iemand anders is die dit op zich wil nemen (die meer tijd heeft), dan is dat uiteraard ook prima!

Bernard Schreef:

Ik denk dat vanaf een stuk of 10 horloges er echt
onderhandeld kan worden.

Momenteel heb ik hier even geen tijd voor, maar ik
ga er over een poosje mee aan de slag, me eerst
verdiepen in de diverse modellen etc., contact
leggen.

Als er iemand anders is die dit op zich wil nemen
(die meer tijd heeft), dan is dat uiteraard ook
prima!

Ik wil wel helpen als dat kan, maar ik ben pas vanaf 6 juli redelijk beschikbaar.

JW

Even een bumpje, met de (wellicht onnozele) vraag of er nog vorderingen in dit project zijn gemaakt of dat het bijvoorbeeld niet doorgaat.

Ik ben zelf een beetje aan het oriënteren voor een heel goedkope chinese tourbillon, maar ik denk dat ik te veel eisen voor mijn beperkte budget heb.

Ik vind de ‘1801 Tourbillon’ een best mooi horloge, hoewel ik de Tourbillon zelf (de Liaoning tourbillon heet het dacht ik) niet echt heel mooi vind.
Mede het tourbillon zelf, maar ook het feit dat de seconden met de tourbillon aangegeven worden, liever zou ik een Tourbillon-horloge zien met een secondewijzer, een normale of een die ‘boven’ de tourbillon zit, bijvoorbeeld bij die van Breguet.

Niemand kan mij aan extra informatie helpen wbt deze mogelijke inkoopactie?

Als we nu een Parnis Submariner-hommage met tourbillion inkopen zijn alle lopende inkoopacties geslaagd.
:)-D

of combineren met de Seagull inkoopaktie? Dat zet de meeste zoden nu aan de spreekwoordelijke dijk.

Misschien iets proberen bij deze jongens. Het zijn dezelfde tourbillions als die uit de poll:

http://www.bhi.co.uk/Watch.html