Te ruil aangeboden: deze geweldige Rolex Submariner 1680
De Rolex heeft een prachtige vanillekleurige patina. Het horloge is dit jaar gekocht bij Bulang and Sons, waar het ook volledig is geserviced.
Waarom wil ik ruilen?
Goede vraag. Het horloge is echt prachtig, maar soms begint het weer te kriebelen. Ik heb mijn zinnen gezet op een Rolex GMT-Master 16710 of 16700 “Pepsi”, bij voorkeur een exemplaar van vóór 2004, dus met lug holes. Mocht iemand iets moois in die richting hebben liggen en interesse hebben in deze gave Submariner, dan hoor ik het graag.
Specificaties:
Merk en model: Rolex Submariner (ref. 1680)
Diameter: 40 mm
Leeftijd: Circa 1977
In mijn bezit sinds: maart 2025
Factuur en/of certificaat: Factuur van Bulang and Sons
Doos en accessoires: Doos van Bulang and Sons
Verzending of afhalen: Alleen afhalen
Conditie: Het horloge is in zeer nette staat. Er zit een klein krasje op de bezel. De band heeft weinig rek en is nog voorzien van de originele Rolex duikextensie. De wijzerplaat en wijzers hebben een mooie patina en verkeren in geweldige conditie.
Uurwerk en kaliber: Automatisch – Rolex Caliber 1570
Vraagprijs: 11500 – alleen ruilen
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waarvoor ik het heb ingeruild, aangezien ik het horloge minder dan zes maanden in bezit heb.
Hieronder volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Heb je interesse? Klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur me een bericht. Reageren op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en ik mag de tekst of titel zelf ook slechts om de dag wijzigen).
Na verkoop of ruil wordt de advertentie gearchiveerd.