Trein had vertraging!

Mooi hoor.
Had even het idee dat je je broeksriem eraan geknoopt had.
Wat een brute sluiting.

Goed dat je het zegt, die PO was eigenlijk bedoelt om een driehoeksruil op te zetten met de Pam. Voor de PO gevonden was kwam Jaap met het voorstel de Omega voor z’n 76100 te ruilen en die voldeet. Heb om een slotje gevraagt in dat topic!

De 45,5mm zou ook te groot zijn voor mezelf trouwens

Hele hele mooie klok! Veel draagplezier!

een van de mooiere panerai’s, toch vind ik m het mooist op de eerste foto met de zwarte band

heel veel draagplezier!

gr

Vncnt

Blijft een brute klok, zo’n Submersible. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Heel fraai die Submersible. Veel plezier ermee.
Alleen die knots van een gesp vind ik wat buiten proporties. Op die foto lijkt je wel een kinderarmpje te hebben. Terwijl je zo te zien op de eerste foto toch een flinke pols hebt. No offense…

Mooie klok.(tu) Vind hem op de carbon het mooist.B)-

Dat is een serieus klokkie :slight_smile:
Maar wel erg mooi!

BreitlingBerend Schreef:

Goed dat je het zegt, die PO was eigenlijk bedoelt
om een driehoeksruil op te zetten met de Pam. Voor
de PO gevonden was kwam Jaap met het voorstel de
Omega voor z’n 76100 te ruilen en die voldeet. Heb
om een slotje gevraagt in dat topic!

De 45,5mm zou ook te groot zijn voor mezelf
trouwens

De PAM is 44mm? Dan denk ik inderdaad dat 45.5 te groot is. De PAM kan (imo) prima, maar hij moet niet veel groter :wink:

Klopt, 44mm. Volgends mij zijn de submersibles er ook niet kleiner (correct me if I’m wrong).

hij is goedgekeurd :slight_smile: vette gesp ook (tu)

You love it or you hate it. Ik vind het helemaal niets.

Maar uiteraard is het niet belangrijk wat een ander er van vindt. Veel plezier ermee gewenst!

groet,
Niels

Ik ben benieuwd wat jou heeft doen besluiten een Pam te nemen in plaats van een voor velen voor de hand liggende keuze, bijvoorbeeld een Sub. Qua prijs zal het elkaar niet veel maken en ze hebben beide een manufactuur.

Ben er niet in thuis maar vind het een vette klok, ik vind de gesp wel too much.

Ik vind, mede omdat het minder bekend is en dus iets exclusiever, Panerai toch voor mijn leeftijdsklasse iets aansprekender vergeleken met Rolex. Begrijp me niet verkeerd ik vind Rolex geweldig. Ik heb nog naar Rolex gekeken en vind ze bijna allemaal prachtig maar toch heeft Panerai me over de streep getrokken. Mede door het eigen gezicht en de duizenden verschillende custom banden die je ervoor kunt krijgen/laten maken blijf je iedere keer een ander horloge om je pols hebben. Panerai is gewoon net even wat minder ‘mainstream’, alhowel hier natuurlijk ook onzettend veel liefhebbers van zijn.

Mocht er ooit een Rolex komen zou dat de Deepsea zijn.

Duidelijk, was benieuwd omdat ik Het niet kan uitstaan dat m’n kast vol dure horloges ligt en ik er slechts één draag (draag enkel de, voor mij, mooiste). Uiteindelijk wil ik naar één horloge wat waarschijnlijk een Rolex zal zijn. Mede door de geschiedenis en naam, maar ben al een lange tijd “zoekende”.

Welke draag je momenteel het meest als ik vragen mag?
Als je trouwens binnenkort op school bent en de Pam24 wilt zien stuur maar even een PB!

M’n “vaste” horloges zijn de Breitling Shark en Seiko flightmaster uit '84 deze gaan nooit meer weg. Ik heb een Omega Seamaster Pro maar daar krijg ik de “click” niet mee, zou anders een goede daily zijn qua formaat en stijl. Kijk al een tijdje naar een Explorer/GMT/Sub maar ben bang dat ik héél snel klaar ben met de (in mijn ogen slechte) banden.

Ik ben onlangs afgestudeerd dus mij ga je er niet meer zien :-D… Mocht je nog wat boeken/anders studiegerelateerds nodig zijn dan stuur maar een pb!

Erg mooie klok en op zwart vindt ik em ook het mooiste staan!
Veel plezier gewenst!!

(tu)