Mooie reis en nog mooiere horloges
Mooi systeem! Dan worden je horloges tenminste ook gebruikt, waarvoor ze gemaakt zijn.
En trouwens mooie NA’s! Ze zijn allemaal mooi, al heeft voor de Poljot Okeah mijn persoonlijke voorkeur, moet ik toegeven, dat de Oris ook wel erg mooi is, net als de HFLE!
Het is je gegund, veel plezier ermee…
(En als je de Poljot moe bent, mag je me gerust een keer PM-en…
Hartstikke leuk
Van harte proficiat met deze mooie
Aanwinsten hoor!
Tjonge wat een mooie road trip
Ik had al een rlc’tje verwacht met alle 3 de NA’s om de pols
Wel een hele dikke dag zeg, 3 klokkies Kris kras door het land incl live verslag, goed gevonden
De Oris is erg gaaf en de andere 2 ook, geniet ervan na zo’n dag lang hard werken
Komt m’n vrouw daarstraks thuis van het werk: “en wat heb je gedaan vandaag?”
Ik: “tripje, 3 NAs”
Zij: “wow, zot, toon eens!”
Ik: “ja, nee, een kerel op HF, ik ken hem niet, maar … ach laat maar”
Wat een geweldig topic - leuk, spannend en mooie horloges!!! Proficiat met alle NAs!!
Wow geweldig Hans! Echt heel mooie horloges! Persoonlijk vind ik die Oris het meest geslaagd!
Wat jammer dat ik dit gisteren gemist heb, maar teruglezen is bijna net zo leuk denk ik
Prachtig verslag en alle drie de horloges mogen er wezen! Maar de Oris wint het voor mij!
@anon53002072EV Heel veel draagplezier! Je komt polsen tekort met al die NA’s!
Mooi verslag, leuk om te lezen en voor jou een super dag zo voor de feestdagen! Geniet er van!
Top verslag! Dat is een leuk reisje geweest zo!
Schiet is een plaatje van dit trio
Gefeliciteerd met deze aanwinsten!
Leuk verhaal! Veel plezier met deze verschillende doch erg mooie horloges!
Doe ik eerdaags ff om dit topic mooi af te sluiten .
Prachtige roadtrip, bedankt dat je ons meenam, ik heb er van genoten! Wat een mooie horloges, die Oris is gaaf, mooi die extra band erbij. Je laatste zegt me niets maar deze is zeker ook prachtig. Het zal wel toeval zijn dat de wijzers ook nog eens zo mooi stonden en de rode mooi in het midden, jammer van die kleine links, die moest omhoog staan. Ik heb een NASA gevoel bij dit horloge.
Veel plezier er mee! Je bent niet voor niets die ladder zo vaak op geweest!
Wat een tof verhaal Hans. Zie het net pas (door de strip van @Jurk) maar desalniettemin heel leuk om te lezen. Als een jongensboek
Inderdaad supergaaf verhaal. Geen idee waarom ik dit draadje gemist heb, maar net als @wilfox alsnog met dank aan @jurk van dit verhaal genoten.
Een mooi kerstverhaal
Ha, rood, wit en blauw!
Patriot?
Toeval .
Scherp hoor.