Ben benieuwd, leuk om te zien dat zoveel man je gaat volgen vandaag.
Dit topic gaat open op het scherm dat nog leeg staat
Ben benieuwd, leuk om te zien dat zoveel man je gaat volgen vandaag.
Dit topic gaat open op het scherm dat nog leeg staat
Heb je het topic ook getypt achter het stuur of is het bij de fotoās gebleven?
Geinig idee! Ik ben benieuwd waar de roadtrip toe leidt. Volgende stap is natuurlijk een live stream mee te laten snorren
Ha ! Lachen dit, goed topic
En mān baas maar denken dat ik aan het thuiswerken ben.
Leuk, volgens mij heb je een primeurā¦
Dit is, volgens mij, de eerste āreal-timeā vertaling van een NA-roadtripšš» Ik zet de tracking modus aan!
Ok. Ik zet me vandaag in dit wiel
Ben zo benieuwd naar het echte verhaal van de ladders, zijn de mensen niet thuisā¦
Zonder dollen, nu al een leuk topic
Wordt een volle bus, met al die āmeerijdersā vandaag
Zeer benieuwd! Volgend!
Leuk idee! Als je de ladders er tenminste niet voor nodig hebt om de horloges te āscorenā
45 minuten geleden laatste stukje naar NA 1ā¦
Dit is er zoān eentje waarbij je al vanaf minuut 1 weet dat het een vermakelijke wedstrijd ( uhm topic) wordt
Als je kwaad zou willen denken, zou je bijna denken dat er een lid to pro actief had laten zien 1) waar hij woont 2) waar de kluis staat 3) dat hij/zij op vakantie gaat⦠maar het is 2020 !
En het is @anon53002072EV uiteraard heel veel plezier, ik deel de voorpret en volg aandachtig
O jé wie woont er hoog, heeft een leuke verzameling en is niet huis vandaag�
Leuk idee voor een topic!
Ik ga het met belangstelling volgen
Hoop op 3 nieuwe aanwinsten voor je!
Leuk topic dit! Mooi om de pauzes van de laatste werkdag van het jaar in te vullen. Goede reis @anon53002072EV! Ik ben benieuwd!
Wil niet heel kinderachtig gaan doen, maar die fotoās die lijken alsof ze vanaf de bestuurdersstoel zijn gemaakt in een rijdende auto baren me wat zorgen.
Verder ben ik erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!