Triple NA road trip, ga je mee?

Gooi d’r nog eens een fotootje in van het trio tezamen (En dan bedoel ik niet jij, je vrouw en die verkoper)

1 like

Leuke trip met mooie aanwinsten. :+1:

1 like

De opbouw van deze trip is nog goed ook. Onverwachte wendingen in het plot, spanning, sensatie. Prachtig😂

1 like

Zeer leuk topic! Met plezier gevolgd! En uiteraard gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten

1 like

Super leuk topic! Bedankt voor het delen en heel veel draagplezier van je nieuwe aanwinsten!

1 like

Wow, die Poljot Ocean! Die vind ik misschien wel de leukste van de drie! :ok_hand: Veel plezier gewenst met je aanwinsten!

1 like

Ik heb me kostelijk vermaakt met volgen van je trip, chapeau daarvoor :pray:t2:

Alle drie de aanwinsten zijn leuke horloges, maar op deze manier, voor jou bijzonder.

Wat mij betreft heb je de lat hooggelegd en hoop dat velen je gaan volgen mbt verslaglegging.

Heel veel plezier met je NA’s.

1 like

nee, slechte foto van goedkope telefoon.
Thuis met loop controle uitgevoerd en niks te vinden.
Ze hebben prachtig werk geleverd!

4 likes

Heerlijk topic en 3 NA’s! Die Oris is echt heel gaaf! Bedankt dat we allemaal met je mee mochten op deze bijzondere road trip😀

1 like

Top topic, ik heb het met plezier gevolgd. Bij wijze van support heb ik de koffie inname geprobeerd, halverwege heb ik mij gewonnen moeten geven. Dus, ook daarmee: gefeliciteerd.

Had ik al dank je wel voor het delen gezegd?
Bij deze:

Dank je wel en geniet van je aanwinsten.

1 like

Super leuke “tour” zo!
Geweldig gedaan, voelde alsof ik naast je zat!

Mooie aanwinsten en veel plezier met het dragen ervan!

1 like

Mooie tour, bedankt dan je ons hierin mee hebt genomen, leuk om te lezen!

1 like

whahahahaha beter niet doen idd.
Drink er iets teveel van tijdens het “werken”

Mooiste, thuis drink ik 0 koffie.

mijn dank is groots

1 like

geniet van de tijd :sunglasses: en dank voor " de reis in de tijd " :wink:

1 like

Waarom haal je ze er dan niet af als je een paar honderd kilometer gaat rijden? :thinking:

Maar wel een erg cool ding de Okeah :+1:

Gelukkig maar :+1:

1 like

2 redenen, ik was al op de helft van de reis ivm een klus.
Had ik zo ingepland.

2de reden.
Zonder ladders is qua geluid echt bagger, imperiaal moet er dan ook af.
Vanaf 90 in het uur tot 130 ongeveer vangt de lege imperiaal zo de wind dat hij enorm gaat resoneren/trillen en een heel zware wind brom ontstaat.

Ach ben het ook wel gewend natuurlijk om ze erop te hebben.

dank kerel.

3 likes

Prachtig, en dan drie zo’n verschillende horloges (ik houd van afwisseling, dat weet je). Dank voor dit topic. :grinning: :+1:

1 like

Topic off the year

2 likes

Mooi dat het gewoon 3 verschillende type horloges zijn, leuk om mee te liften met jouw verhaal.

1 like