WristCandy

Prima deal., snelle afhandeling

2 likes

Hier ook goede ervaring. Pakketje stond volgens mij eerder klaar, dan dat ik betalen kon. Daarnaast supergoed ingepakt. En snel verzonden!

2 likes

Koop horlogeband: niets te klagen

1 like

Ook een bandje gekocht, vlotte communicatie, snelle verzending en goed ingepakt. Thanks!

1 like

Een Mesh band overgenomen.

Snelle deal en zeer goed verpakt!

Een aanrader voor een toekomstige deal :thumbsup:

1 like

Ik heb een metalen bracelet overgenomen. Na ontvangst ontstond wat onduidelijkheid over het product. Achteraf bleek het allemaal ongegrond (er was niks mis met het geleverde) en viel Jeroen niets te verwijten. In dit traject reageerde Jeroen steeds snel, duidelijk en oplossingsgericht. Puike kerel is het!

2 likes

Bandje gekocht.
Snelle communicatie, super snelle verzending. Top! :thumbsup:

1 like

Vandaag voor de derde maal een horloge gekocht. Zoals altijd prima, eerlijke en snelle communicatie en een hartelijke ontvangst bij het ophalen.

Fijne gast!

2 likes

Compliment voor een leuke vlotte deal, aanrader :thumbsup:

1 like

Mooie horlogebox gekocht.
Soepele transactie!

1 like

Goede deal. Aangenaam en correct contact. Veel dank.

Horlogedoos gekocht. Goede en nette communicatie, snelle zending en in de staat zoals vermeld.

Prima zaken doen!

Triplock gaat voor een eervolle vermelding op Top & Flop (ver)kopersoverzicht op mijn blog. Seiko razendsnel gepost, gratis bandje er bij (ik lijk @Riesbiem wel) en klokje in top staat.

Bedankt!

2 likes

Hele goede ervaring gehad.
Had mijn oog laten vallen op zijn Squale 1521 Ocean blasted en gevraagd of hij aan me wilde denken als 'ie onverhoopt toch de deur uit ging.
Jeroen heeft dat toegezegd en is dat ook nagekomen. Supersnelle communicatie met goede foto’s, hele snelle verzending in veilige verpakking en een prima deal gemaakt. Beter dan webshops!

1 like

Rubberbandje overgenomen. Het was prettig zaken doen.

Heel mooie communicatie en deal; Dagaz gekocht !
Wederzijds vertrouwen doet goed!!!
Een week dragen en vielen hoe de Dagaz bevalt!!!

1 like

Vandaag een schitterende Omega Aqua Terra van Jeroen overgenomen.
Het was heel prettig zaken doen met Jeroen en we hebben uiteraard even over horloges en auto’s gebrabbeld.
Ondanks dat de autorit wat langer duurder, zat Jeroen rustig te wachten in zijn mooie new Mini.
Bedankt voor de mooie deal!

2 likes

Hahaha, nou “rustig”, ik kreeg me toch een partij honger van de grote gele M voor mijn snufferd de hele tijd…:hamburger::fries:

Was wederzijds!

Jeroen

3 likes

Aardige vent per PB, snel betaald, kortom een aanrader!

1 like

Leuk gesprek net gehad en de Schaumburg overgenomen!!