Trustlevel 2 : verkopen

Je kunt lezen, liken, posten en topics starten wat je wil, maar één van de voorwaarden is ook dat je een bepaalde periode lid moet zijn. Wat die periode is, kan ik je helaas niet vertellen. Staat schijnbaar de doodstraf op en is een logisch ontmoedigingsbeleid voor l(i)eden die ff snel wat willen verpatsen.

2 likes

Ik denk dat eerder het aantal dagen ingelogd van belang is, zeker als dit aaneengesloten is.

De regels zijn wel duidelijk, echter de exacte richtlijnen niet. Het is een horloge forum waar toevallig een verkoopgedeelte in zit, niet andersom. Verder is het zo dat voordat je een topic aanmaakt, je een melding krijgt of het topic niet lijkt op en ouder topic. Aangezien de titels bijna één op één overeenkomen, kan ik me niet voorstellen dat dit hier niet het geval is geweest. Ik denk dat de onduidelijkheid dus meer het gevolg is van niet lezen dan dat de regels vaag zijn.

Lekker bezig! Het zal echt niet lang meer moeten duren, tenzij je constant gevlagd wordt :stuck_out_tongue:.

3 likes

Voor 15% van de opbrengst wil ik gerust advertenties aanmaken voor mensen die dat nog niet mogen.
Wel alleen horloges met een minimale verkoopwaarde van €1000.

5 likes

Meer een ruim begrip had ik beter kunnen zeggen.

Tsja, ik heb een baan waarbij ik heel vaak alleen maar zit te wachten. Je moet wat hè.

1 like

Nu we het toch over trustlevels hebben. Net nagekeken (en nog bij een paar anderen…) trustlevel 3 staat bij mij niet ingekleurd. Is dat omdat je die badge eventueel nog kan verliezen? (Wellicht wel).

Voor de rest, het is dus een aangename community met vele onderwerpen die mij althans interesseren en waar je dus ook gepast op kunt reageren. Dus gewoon meedoen met de discussies, als er iemand een vraag stelt, een antwoord geven (als je het antwoord kent natuurlijk) en af en toe een foto posten. Foto’s zijn we gewoon dol op op dit forum. Voor je het weet heb je level 2. Voor een mooie foto, geef een like, een goed antwoord idem dito…

En d’r zitten hier nogal wat Nederlanders op dit forum dus je moet je niet direct aangevallen voelen als je onderwerp finaal wordt onderuit gehaald en je ter plaatse wordt afgeknald. It’s part of the game.

1 like

Ik heb ervaren dat dat niet (meer) zo is. Laten we niet vergeten dat nieuw bloed belangrijk is, en dat niet iedereen uren de tijd heeft om op het forum te zitten.

1 like

Kwestie van prioriteiten stellen. Zo ben ik wat minder gaan werken, zodat ik wat meer tijd op het forum kan doorbrengen. En hupsakee, trustleveltje 3! Betaalt zich dus ruimschoots terug! :wink:

9 likes

Je bent ‘vaste gebruiker’. Dus je hebt ‘m. Volgens mij is de badge altijd grijs. Als je geen level 3 bent, zie ook helemaal geen badge.

En ja, je kan hem verliezen.

Ja, ze zijn nogal … hoe zal ik het zeggen … recht door zee :wink:

Iets waar @Nick4u2 zelf ook geen probleem mee lijkt te hebben. Blijkbaar niet alleen een Nederlands dingetje, dus “wij” en “zij” kunnen we met z’n allen wel achterwege laten denk ik.

:wink:

1 like

Zelf ook net een nieuw lid hier, ik was meer altijd een beetje aan het lezen en zolang je niets te posten hebt is een account nog niet nodig… Totdat… je in de Horlogemarkt gaat lezen… :see_no_evil:
Yep, Seiko green Turtle te koop, die ik graag wilde hebben. Toch maar een account aangemaakt.
Daarna begint de zoektocht naar het knopje PB, niet te vinden, blijkt dat je eerst level-1 moet verkrijgen.
Nu is geduld niet mijn sterkste kant als ik graag iets wilt hebben, maar daar hebben meerdere last van hier :stuck_out_tongue:
Hoe wordt ik level-1 ? gefrustreerd raken ? Check !
Daarna als een malle door het forum aan het zoeken geweest, maar dat bleek al snel genoeg te zijn, dus heeft de green turtle een nieuwe eigenaar gevonden :+1:
Level-2 is dus het volgende grote geheim, we zien het vanzelf wel gebeuren. Mocht het in de tussentijd zover komen dat ik iets wil verkopen wijk ik wel uit naar MP.

3 likes

Post elke dag een ludieke foto bij ‘wat dragen we vandaag’ en het komt vanzelf in orde. En lees veel topics.

Veel plezier met je Turtle en de foto’s zien we wel verschijnen. :v:

En het belangrijkste,log iedere dag in voor een langere periode

Potverdorie, ik ben zowaar tl2 geworden. Is dat ff pech voor jullie, ik heb niks te koop. :see_no_evil:

5 likes

Ook geen afgelebberde NATO?

2 likes

Hahaha, nee… Sterker nog, misschien wil ik er wel 1 kopen.

Maar je mag nu naar off topic, waar de elite de meest diepzinnige wijsheden uitwisselt, waardoor jouw leven zoveel rijker zal worden, zinvoller, gelukkiger. Gefeliciteerd man!!

2 likes

Merci monsieur Alphons!

1 like

Ik ben hier nu een klein tijdje actief op dit mooie forum en vroeg me af hoe en wanneer je iets kunt plaatsen in de horlogemarkt. Dat is voor mij nog een beetje onduidelijk. Alvast bedankt voor de reacties.
Gr Simon

https://www.horlogeforum.nl/t/trustlevel-2-verkopen/172734/3?u=chlorophyl

Maandje of 3 goed actief zijn geloof ik.

Ik ga me best doen. Bedankt voor de info.