Trustlevels

Bij het beantwoorden van een topic viel me op dat nadat ik recent mijn trustlevel 3 had heroverd (ja kinderlijk tevreden mee),
Ik bij de vermelding van mijn forumnaam
toch een vermelding trustlevel 2 zag staan.
:scream::exploding_head::triumph::face_with_symbols_over_mouth:
Vraagje: aangezien wij zelf geen ingrepen kunnen doen op gebied van de trustlevels
(en terecht),hoe werkt dit dus verder?Dien ik bepaalde stappen te ondernemen?

Betalen.

8 likes

Zie onderstaande welke je ontvangt bij overgang naar trustlevel 3. Lees het even en lees dus ook dat je je trustlevel kwijt kunt raken bij bijvoorbeeld weinig activiteit.

1 like

Hier is best veel over te vinden… En ook al veel praat over geweest. Een apart topic hier weer over openen zal zeker niet helpen. :grimacing: Zal zo wel off topic gaan.

Een ietwat concretere vraag dan .
Heb jij al ooit iets dergelijks opgemerkt?
U zal allicht ook al eens een level op en af
gegaan zijn?

Gewoon afhankelijk van hoe actief je een bepaalde periode bent.
Niet echt iets waar ik me druk over maak.

1 like

Ik ben allicht niet duidelijk geweest.
De regels zijn duidelijk en stel ik niet in vraag.I k vroeg me af hoe het kon dat ik een
Bericht kreeg dat ik opnieuw level3 was maar mijn avatar level 2 blijft vermelden.
En of ik daar zelf iets moest aan doen,wat in mijn ogen dan weer technisch onmogelijk is.Sorry voor de bijbelse spraakverwarring.

Misschien geen goed idee om je E-mail op een openbaar forum te plaatsen.

6 likes

Is inderdaad een risico.Maar uit praktische
overwegingen van niet-forumgerelateerde aard neem ik dit er bij.Toch bedankt voor de wijze raad.

Heb de oplossing gevonden.Je dient tot mijn verwondering je status(eens verkregen
natuurlijk) bij je avatar handmatig aan te passen en op te slaan.Bij deze gedaan zoals je ziet.Kinderhand is gauw gevuld🥳

4 likes