Marc

Snel en vriendelijk ! Zeker een aanrader ! Veel plezier met de seiko

Van Marc kon ik enkele door mij gezochte uurwerken overnemen.

Dat is in een prima sfeer gegaan en ben zeer content met de aangeboden klokken.

Ik kan Marc dan ook van harte aanbevelen. Nog bedankt.

Met Marc is het prettig zaken doen. Een echte aanrader(tu)

2x zaken gedaan met Marc, naar volle tevredenheid. Goede communicatie, snelle verzending en zeer goed verpakt!

Een aanrader als koper en verkoper.

In een post gemeld dat ik de Swatch GK-101 zocht met foto en daarop een PB van Marc gekregen met de melding dat hij er nog 1 had en nog een vergelijkbare. Hij vroeg wat ik er voor wilde geven en toen ik dat aangegeven had was de deal rond. Meteen betaald en de volgende dag is het horloge (of eigenlijk de twee met een doosje) verstuurd netjes verpakt in een bubble enveloppele.

Fijne deal en zeker vanuit het gezocht topic.

Aanrader dus.

Marc reageert zeer snel, is eerlijk in war hij verkoopt en heeft het klokje goed verpakt en snel verzonden.

Erg tevreden dus!

Horloge verkocht aan @Marc ; vlotte communicatie en snelle betaling; aanrader!

1 like

Band geruild @Marc. Prima en vlotte communicatie.
Aanrader…

1 like

Ook hier (uiteindelijk) een prettige ervaring met Marc.

Ruildeal gedaan mijn Hamilton - zijn Seiko. Tot stand koming ruil en (bij)betaling ging allemaal prima en vlot.

Echter, na ontvangst van de Seiko bleek er toch een misverstand te zijn ontstaan. “Van ruilen komt huilen” is het gezegde en ik was al bang dat ik aan de beurt was.

Maar neen, Marc toonde zich begripvol, hield z’n rug recht en heeft het keurig opgelost! Hulde daarvoor.

Grt. Marco

1 like

Fijne deal met @Marc gisteren. Met 1 PB was alles geregeld!

Mijn gele 20mm OM geruild tegen zijn oranje 22mm OM.

Marc was bereid om naar m’n werklocatie in zijn stad te komen. Super attent en logistiek voor mij perfect. Nogmaals dank daarvoor Marc!

Kort even met elkaar gesproken. Erg prettig! Leuke vent.

1 like

Gisteren een leuk horloge in ruil ontvangen van Marco :slight_smile:

Prettig contact, vlotte verzending en alles naar wens. Aanrader dus :thumbsup:

1 like

Vlotte deal gedaan met @Marc , goede communicatie, vlotte verzending en horloge zoals beschreven. Aanrader.

1 like

Top service, snel verzonden goed verpakt en uiteraard een prachtig horloge. Dat noem ik nog eens een goede deal :call_me_hand:

Recent een horloge overgenomen van Marc, fijne communicatie (zoals altijd). Daarnaast een vlotte verzending en top verpakt. Absoluut een aanrader.

Voor de zoveelste keer een horloge overgenomen van Marc. Altijd prettig zaken doen met Marc. Vlotte communicatie en snelle verzending. Alles ziet er altijd top uit. Absolute aanrader!

Horloge band van @Marc overgenomen.
Alles netjes verlopen
Heel blij mee Marc.:+1:

Deze week een horloge verkocht aan @Marc. We hadden maar een paar korte berichtjes nodig waarna ik het horloge 2 uur later al heb verstuurd.
Direct na ontvangst van het pakketje liet Marc weten het horloge naar tevredenheid te hebben ontvangen.

Aanrader om zaken mee te doen! Alle vertrouwen in, wederzijds.

1 like

Mooie deal met @Marc gesloten. Communicatie super en super snelle service. Ik kan alleen maar zeggen … Marc is de beste :raised_hands:t5:

Horloge is top!

1 like

@Marc is een genot om zaken mee te doen. Betaald snel en is vlot in de communicatie. Zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Een promaster verkocht aan @Marc. Ging heel vlot van zijn kant. Aanrader. Bedankt Marc :+1:

1 like