Tudor announcement 25 mei 2021

De SLA017?

4 likes

Is dat dan het nieuwe icoon van Seiko? Denk ik aan Seiko, denk ik nog altijd aan een SKX.

1 like

Als ze die ook nog eens zouden uitbrengen, maar dan in een 39mm met een dunnere kast :pray: :slight_smile:

Ik zit Hodinkee maar te refressen. Meestal nemen zij het niet zo nauw met embargoā€™s en zijn ze de eerste.

2 likes

Is het vandaag dan de nieuwe release,?

Ik heb geruchten gehoord van wel. Een Tudor sales agent die gisteren zei; Youā€™ll see tomorrow.

Maar goed kan net zo goed donderdag of vrijdag zijn hoor. :see_no_evil:

Enige reden dat iedereen 6 mei denkt is omdat Yema dan met iets M.N. gerelateerds komt.

1 like

Franse MOD gaat eigen shop runnen voor meer exposure (net als bijv het Italiaanse aƫronautica militaire).
Daarom bij YEMA waarschijnlijk ook alle drie de krijgsmachtdelen vermeld.
Of en in welke mate er een aparte tudor komt is nog de vraag.

1 like

Oneerbiedig gezegd, een soort giftshop van het leger.

Als je de prijzen van AĆ«ronautica militaire kent dan is het verre van een giftshop vrees ik :joy:
Meer PR door een populaire kledinglijn neer te zetten en zo zichtbaarheid bij ā€œhet volkā€ te vergroten en binding te houden met de doelgroep.

2 likes

Volgens mij wel, gaan het straks meemaken denk ik :eyes:

1 like

Enā€¦ Issiederal?

1 like

De HF leden zijn helaas niet actief nu. Liggen allemaal voor de winkel te wachten. Hahah

4 likes

Tegen dat die uitkomt ligt er een hoopje uitgemergelde zombies voor de deur :joy:

4 likes

Nee, pas in het najaar komt de nieuwe Tudor uit.

2 likes

hahahhaa :rofl:

Het zal nog spannend worden. Binnen de Marine Nationale was er voor de opening van de boutique een bericht rond gegaan met meer info. Sommige info mag niet publiek worden maar nu is er uitgelekt dat er 2 modellen komen, en 1 ervan zou een Pelagos zijn.

8 likes

:astonished:

1 like

En die andere? Een Submariner/Milsub dan maar? :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bron?

1 like

Van Zilver zeker? :joy:

2 likes