Tudor BB 58 - aankoop check?

De eerste zijn begin 2018 uitgeleverd als ik me niet vergis. Na 4 jaar geen service nodig? Volgens mij is het dan binnen afzienbare tijd wel nodig.

Waarom perse een aankoopbon, ik denk altijd als je perse een bon wilt moet je je horloge gewoon zelf nieuw kopen :thinking:

Valt me sowieso op dat de eisen die men gebruikt stelt vaker hoger zijn dan dat er zelfs nieuw geleverd wordt. 🫣

Zelfde hoe nauwkeurig loopt het horloge ?
Dan moet het nog strakker dan cosc lopen en vooral geen sec achter… en fabr specs zijn dan -10 en +25 ofzo

Jong gebruikt, maar er mag nog geen desk veegje op de band zitten …maar wel heel veel korting want ja in japan liggen ze ook voor minder :face_vomiting:

18 likes

Ik ben het helemaal met je eens!

TS was de vereisten van jonge fullset aan het opsommen vandaar. Krasje en geen omdoos ook voor mij geen probleem. Helemaal bij een BB58 toolwatch.

2 likes

Maar, kan je verwachten dat ze nog geen service hebben gehad.

1 like

Belangrijk is of de verkoper het horloge links of rechts heeft gedragen. Dat zou ik absoluut nog even vragen

3 likes

Heeft me geld gekost :smile: of niet @Number4 :laughing:

2 likes

Wat heeft je geld gekost :thinking:

1 like

Eens. Vraag het, maar verwacht als antwoord, dat het niet gebeurd is bij zo’n jong horloge.

Die witte sleeve die weg was van mijn OP. Maar kan me voorstellen dat je niet alles meer weet met jouw tempo :rocket:

1 like

Oh nee dat weet ik inderdaad niet meer maar volgens mij was het toen dat het begon dat ze dingetjes gingen achterhouden :grimacing::thinking:

1 like

Ik ooit nog een Tudor overgenomen van @number4 mét witte omdoos :ok_hand::ok_hand:

1 like

Kopen bij een betrouwbare partij, dan hoef je je alleen maar druk te maken over wanneer je hem kan passen en kijken of dit hem is voor jou inclusief visuele staat…

Zoals velen zeggen Buy the seller!

1 like

Alleen kopen als ie minder dan 48u geleden een servicebeurt heeft gehad.

2 likes