Tudor bb 58 black of vintage omega speedmaster

Een kleine wending, heb een Rolex explorer 2 gepast. Bent aant overwegen om de explorer in te ruilen voor de explorer 2 polar. Ik weet allemaal ni meer lol :grinning:

1 like

Misschien Off topic maar wat vinden jullie van bovenstaande Rolex explorer2. Overweeg sterk om mijn explorer 1 hiervoor in te ruilen en daarnaast nog de speedmaster toe te voegen. Lijkt me een meer evenwichtigere collectie.

Speedmaster natuurlijk.
Die Rolex mag je zelf bedenken, maar een speedmaster hoort in een serieuze collectie

Kan prima allebei. Speedy misschien eerst.

Out of the box: voeg een Zenith toe.
Heb je EN een iconische Chrono EN wat kleur toegevoegd aan je collectie:

2 likes

Nee ,Explorer 1 houden.

Explorer II (16570 polar) > Explorer 1 > Speedmaster

Just my 2 cents.

Voor hoeveel kun je een 39mm nou inruilen? Ze zijn flink omhoog geschoten, al weet ik niet of dat ook geldt voor de MK1…

7000 voor de mk1

Ik beleef ni veel plezier meer aan als ik eerlijk mag zijn.

Whatever makes you happy. Ik zou proberen niks bij te betalen voor zo’n 16570. Lijkt mij wel een leuke ruildeal en wit is leuk voor de verzameling. Hoe beviel het horloge?? Staat je goed overigens.

Was eerlijk gezegd onder de indruk. Veel knapper dan op de foto. Het is een full set van 2000. Heeft in 2015 een Rolex service gehad. Hij vraagt er wel 8300 euro voor

1 like

Pittig prijsje hoor :joy:
Maar het lijkt wel marktcomform te zijn.

Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.

Ze zijn nog amper te vinden onder de 8k met doos en papieren… wat is volgens jou een redelijke prijs bij een handelaar misschien?

1 like

8.300 lijkt me gewoon redelijk op het moment bij een handelaar. Schrok gewoon even omdat ze een tijdje geleden wat lager zaten. Als ik zo op chrono kijk etc. lijkt het een marktconforme prijs. De kast ziet er wel goed uit en het is handig dat hij geserviced is in 2015. Toch zou ik hem niet onder water houden, 2015 is toch al 6 jaar geleden…

In september zag ik ze nog passeren met doos en papieren voor 6500 euro… maar ja In 8 maanden kan er blijkbaar veel gebeuren in Rolexland :joy::joy:

Yes en over een half jaar staan ze dan voor bijna 10k (hypothetisch gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:), dus kopen die handel als het goed voelt!

Inderdaad :joy:

1 like