Tudor BB blauw en nieuwe schoenen...

Heb je hier iets aan voor je beeldvorming?

Met of zonder solid endlinks doet hij het imho prachtig op MN banden. Ook met de bijgeleverde NATO of lederen band met (prachtige) vouwsluiting is hij helemaal okay.

De ETA versie vind ik fraaier dan die met shield logo. Verder ook eens met de stalen band-voorstanders: schitterende combi van prachtige kwaliteit. Kortom: je kunt je er geen buil aan vallen…

3 likes

Gaaf…dat ziet er zeker puik uit! Dank voor de plaatjes voor de beeldvorming. :+1:

1 like

Ik overwoog een tijdje om mijn BB op een leren band te zetten omdat ik nogal veel stalen horloges had, maar ik vind het totaalplaatje met de leren band gewoon het net niet. Lekker op staal laten;)

1 like

Dank voor de input mannen. Ik heb nu een aardig beeld. :ok_hand:

1 like

Staal! :+1:

8 likes

Mijn Pelagos blijft gewoon op staal!

4 likes

Nice :+1::wink:

1 like

Losse endlinks erbij kopen is aan te raden.

Groeten
Rutger

7 likes

@daffie wat RDK zegt! :point_up:

1 like

Hoi David,

Ik heb al wat jaren de BB Red op staal en ben daar heel blij mee. Op een lederen band zie ik hem niet zitten, maar dat geldt bij mij ook voor de sportmodellen van Rolex. Maar ik realiseer mij goed dat het om persoonlijke smaak gaat. :wink:

Heel veel plezier alvast gewenst met de Blue. Het zijn echt heerlijke horloges. :+1::slightly_smiling_face:

3 likes

Dank Harry, Bertus, Redrooster. :+1:

Die losse endlinks erbij is een mooie extra optie. :ok_hand:

3 likes

Draag mij Pelagos het meest op de titanium band maar ook een goede NATO of rubber kan hij hebben.

6 likes

Ja de Pelagos blijft ook nog altijd op het lijstje…wat een prachtklok!

Ik kwam zojuist deze foto tegen op WUS…leuke size comparison aangezien ik momenteel zo’n Gshock om de pols heb. Mooi formaat de BB :+1:

Staal is een must bij Black Bays imho… de lugs zijn scherp afgewerkt en de leren banden zitten niet zo mooi tussen de lugs. Zorgt voor een goeie gewichtsverdeling ook :blush:

Maar mooi te zien dat je eens buiten je comfortzone gaat :rofl:

2 likes

Ik denk dat deze ook mooi staat op een tropical rubber. Misschien zelfs wel op mesh, mijn favoriet. Vooral vanwege de classic uitstraling :ok_hand:

1 like

:laughing: Lees : over mijn financiele mentale drempel…

Heb jij de BB Blue niet al eens gehad trouwens Jasper?

2 likes

Normaal een groot liefhebber van leer op mijn duikers maar om de 1 of andere reden niet bij de BB

2 likes

Stunning! :ok_hand:

Ps Erik weet jij heel toevallig het gewicht op staal?

1 like

Nee, gepast wel, kan zijn dat ik een wristshot gepost heb toen. Was net wat te groot voor mn polsjes :blush: wel een topper, zal je goed staan!

1 like

Dankje Jasper. :+1: Ben zeer benieuwd…morgen rond 17:30 weet ik het…:laughing:

1 like