Tudor BB58 925 Silver al in het echt gezien?

Juist.

Maar ik moet je bekennen dat de urgentie van het vinden van een andere band, een beetje verdwenen is.
Dat er nog een vervangende band komt is wel een feit.
Ik hou het in de gaten.

Oh ja, als iemand vermoedt dat het horloge saai is, dan zal dat duren tot het moment dat ie zich irl aandient.
Daarna verdwijnt dat woord gewoon.

Ik rond af met fotootje:

7 likes

Hebben de veeldragers nog mooie plaatjes, al dan niet met verkleuringen?

1 like

Zonder verkleuring, sorry :upside_down_face:

4 likes

ook ik ben teleurgesteld … nergens verkleuring, wel wat opgebouwde viezigheid, maar ja, ik ben ook wel een vies mannetje :expressionless:

2 likes

vandaag genomen

De schaduw is wel donkerder…

3 likes

:+1: voor de foto’s. Geen verkleuringen…. Geeft de burger moed, of zitten jullie in de avond met oude tandenborstel te poetsen?

1 like

Hahahaha, ik niet.
Wrijven met een doek heb ik 1x gedaan, maar er verscheen geen Alladin terwijl ik zoveel wensen heb.

Als je wil stuur ik detailopnames , maar ik k ben bang dat er niets spectaculairs te zien is.
Ja, het verzamelde vuil tussen de lugs is wat vlekkerige wat vorm betreft.

Ik ben geen poetser en zal het ook niet worden. Ik was de hele discussie ook al lang vergeten moet ik je eerlijk zeggen.
Dat zou niet het geval zijn als het materiaal zichtbaar anders zou zijn geworden.

Misschien over 3 maanden nog een keer een check?

2 likes

Maar wel een Genie? :wink:

1 like

Hahaha, dahh weetiknie

Sprookjes en details… :woozy_face:

Je hebt toch gelijk @Floydian67…deze band

1 like

Mij bevalt de BB 925 silver heel goed. Mijn enige horloge met open back case dus draag hem liever niet op nato. Hij draagt heel licht is prachtig en staat in daglicht heel rustig en sjiek. Ben er heel blij mee, maar pas een maand in mijn bezit. Onder list te koop in NL. Aanrader wat mij betreft en uniek :grinning:

3 likes

Mag ik dan vragen waar je hem onder list gekocht hebt?

Bij de beste en mooiste AD van Maastricht :grinning:

Leon Martens?

Yes

Is zeker erg mooi … maar toch nog twijfels om ‘m uit de stickers te trekken. Ook wetende dat er nog een Pelagos aan zit te komen…

6 likes

Je kan de man uit Rolex Only halen, maar Rolex Only niet uit de man. :expressionless:

9 likes

Jazeker. Rolex is mijn favoriet. Speedmaster is ook top ! Er is dus zeker meer… :blush:

1 like

Gewoon die stickers eraf trekken zonder erover te miepen!

5 likes