Hoe ziet de rest van je collectie eruit? Houd je van chrono’s of houd je juist van wat rustigere wijzerplaten?
Ik vind ze beide ook prachtig, maar zou denk ik eerder voor de BB58 gaan, omdat die rustiger oogt en ik daar persoonlijk meer draagtijd aan zou geven, en als het budget het later toelaat de chrono erbij nemen.
Black bay 58. Ik ben misschien wat partijdig, want ik draag 'm nu as we speak.
Los van dat, ik vind 'm mooier omdat hij qua plaat rustiger is (logisch, is geen chrono), naar mijn idee wat waardevaster is maar daar kan ik naast zitten, gedragen kan worden op staal, nato, rubber en leer, ohja en gewoon mooier is.
Maar doe eigenlijk enkel en alleen wat je zelf mooi vind. De Panda is ook super gaaf
Maar hoe dan ook na zo’n reeds van topics moet je de knoop wel doorhakken.
Mocht de keuze uiteindelijk niet bevallen kan je altijd nog deze hier weer te koop aanbieden met een minimaal verlies. ; )
De nieuwe chrono draagt best chunky, als je dat niet gewend bent zou ik voor de 58 gaan. Die draagt heerlijk.
Heb ze beide en de 58 oogt inderdaad rustiger maar de chrono raak ik niet op uitgekeken… is gewoon erg mooi en in mijn ogen mooi gebalanceerd, smaken verschillen en zoveel mensen , zoveel meningen