De advisor zou van mij ook nog terugkeer mogen maken.
Misschien kunnen ze voor een honderdjarig jubileum beter iets nieuws verzinnen in plaats van de zoveelste heruitgave.
Een roze pelagos 44mm
De 54 is de moderne vintage sub
Ik zou een Pelagos 39mm met witte wijzerplaat en zwarte indexen en wijzers wel übergeil vinden! Dan sta ik écht vooraan in de rij!
Al was het alleen maar om de die hard Rolex fanboyfanatici over de zeik te krijgen zodat ze “poor mans” kunnen brullen!
![]()
Oysterquartz zou wel gaaf zijn, zoals de voorloper van de land dwellert.
Die is inderdaad heel mooi, ook de zwarte rand rond de blokjes van de indices.
Nuu ja, Tudor prijzen zijn alvast wat hoger gegaan vanaf 2026, 6 tot 8% duurder.
Persoonlijk zou ik het wel zien zitten als ze gewoon een reissue zouden maken, een dresser uit de oude doos in een nieuw jasje, en voor een keertje geen snowflake wijzers
of deze
En graag zonder US Marine op de achterkant. Tenzij je een goeie beurt wilt maken wanneer de invasie begint.
Ja, moeten we al een kant kiezen?
Ja, if only hè! ![]()
Zo, zag inderdaad dat de SRP van mijn Black Bay Chrono panda van €5.890,- naar €6.190,- is gestegen op 1 januari. Ik weet nog dat bij de introductie in 2021 de Tudor panda een SRP had van iets rond de €4.700,- als ik mij goed herinner.
Een greep uit “den ouden doosch” zou voorspelbaar leuk zijn, maar iets compleet nieuws (want zo veel merken grijpen terug naar vintage reissues) zou ik ook wel kunnen waarderen. Eens kijken waar ome Hans Wilsdorf mee gaat komen.
Ik snap het niet. Je vond het toch hautain om het poor mans Rolex te noemen? Waarom zouden Rolex fanboyfanatici, zoals jij ze noemt, over de zeik gaan van de zoveelste heruitgave uit de Rolex stal. Dan speel je ze toch alleen maar in de kaart?
Mjah, die ouwe Prince is 34mm, de nieuwere is 41mm
voor mij kan 34mm, of 36
zwarte dial zou ik ook prefereren
Monaco toch?
Nee, reissue van de Tudor Monte Carlo.
Deze, dus.

Monaco is zo eentje.

Bedoelde ik eigenlijk ook, my bad…
Mijn glazen bol… Nu Breitling hun eigen drie hands uurwerk heeft, stopt ook het gebruik van het B01 gedeelte van Tudor’s chronograaf en gaan ze dus verder met hun ‘eigen’ Kenessi uurwerk.
Ze waren er al mee bezig: https://www.tudorwatch.com/nl/tudor-mag/news/tudor-unveils-the-prince-chronograph-one-for-only-watch-2023
Verder nog wat nieuwe wijzerplaat kleuren voor de 54.
Als ze nog een North Flag doen in een niet zwarte plaat kuddo’s voor Tudor. We gaan het zien op W&W in april.