Te koop:
Merk en model: Tudor Black Bay 54. Ref. 79000N-0001
Diameter: 37
Leeftijd: 30 juli 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2024
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en omdoos plus sleeve. Bezel protector ook aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: afspreken op publieke locatie, Van der Valk bijv.
Conditie (krassen, werking etc): 95/100
Soort uurwerk en kaliber: MT5400, 70 uur gangreserve
Vraagprijs: €2.800,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Te koop: mijn Tudor Black Bay 54 (ref. 79000N), de perfecte combinatie van vintage uitstraling en moderne Tudor-kwaliteit. De staat is zo goed als nieuw, met slechts een kleine swirl op de clasp en eentje op de band. Geen krassen of gebruikssporen op de kast of bezel; de algehele conditie is uitstekend.
Het horloge komt als full set met doos, papieren en alle schakels.
De Black Bay 54 is geliefd vanwege zijn draagcomfort en tijdloze uitstraling, een moderne hommage aan de originele Tudor duikers uit de jaren vijftig.
Vraagprijs is €2.800,00, wat gezien de staat en compleetheid een nette en realistische prijs is. Serieuze interesse graag via bericht.
Zie in diverse topics op het forum nog meer foto’s van dit horloge.