Zo, wat een ruimte tussen die lugs met die bracelet. Vind het bij de Ranger geen probleem, maar dit vind ik echt niet mooi.
All black houd ik zelf neit zo van, maar ik hoop dat ze wel wel een heel sterke zwarte coating toepassen, in deze prijsklasse krassen met doorschijnende staalkleur kan echt niet.
Wat lelijk!!!
Ik vind die Blackbay black wel mooi⦠Deze doet het dan weer helemaal niet inderdaad. Hoe zit het trouwens met de lume PiP? Die ziet er op fotoās soms een beetje cheap-ass uit⦠Zal wel meevallen irl mag ik hopenā¦
imo zijn er mooiere versies, zoals de rode of de blauwe. Beetje tƩ veel zwart nu
Inderdaad en dan straks ook nog wat DLC/PVD slijtage en je draagt ineens een vintage Makro-horloge! (No offence, Makro!)
Yup. 1 april valt vroeg dit jaar.
Nee, die is het niet. Geef mij maar mijn huidige BBN
Chinees 1 april misschien?
Ben er ook niet kapot van. Zeker met de stalen band vind ik het geen aanwinst.
gefeliciteerdā¦gaaf horloge!!!
Topic wel gelezen?
Dat gevoel krijg ik ook. Rood en blauw wasvoldoende. En het gebrek aan fatsoenlijke end links snap ik ook niet.
Leuke klok maar ik ben nog niet volledig overtuigd. De Tudor Black Bay 79220R blijft de mooiste naar mijns inziens
Dat vind ik met vrijwel alle zwarte horloges (uitzondering voor oude Heuers).
Momenteel wel een beetje een overkill aan Heritage modellenā¦
Geen endlinks op staal is geen porum.
What were they thinkingā¦
Vind hem best wel mooi maar de ruimte tussen de lugs en bracelet is de afstand wel erg groot , ik heb zelf de Ranger en daar is de afstand veel korter en volgens mij past dit perfekt met de Ranger ,
Tja, je zou denken dat iedere denkbare variatie inmiddels wel uit dit 62 jaar oude ontwerp geperst is. Maar ze gaan gewoon lekker door, daar bij Rolex/Tudor.
Toch vind ik deze all black wel een stoer ding! Geeft dit horloge een behoorlijk andere look. Hier kun je echt tientallen leuke natocombinaties op dragen en daardoor gaat ie niet snel vervelen. Leuk ding!
En dan zijn er mensen die zeuren over de āgapā van 'n Sumo. Daar krijg je tenminste nog een perfect aansluitende stalen band bij. Nee, dit is echt een cheapo keuze. Gauw eraf die BB stalen band en een nato eraan!
Mooi klokje
De redenering die ik kan verzinnen, is dat endlinks toch altijd wrijving geven tegen de kast. En tenzij ze Sinn-achtige PVD-kwaliteit hebben, ben je dan in no-time door het zwart op de kast heen gesleten. Maar dit is echt ongelooflijjk lelijk.