Tudor black bay chrono panda

Lekker wachtlijstje :sweat_smile:
Des te gelukkiger prijs ik mijzelf dat ik “gewoon” met een horloge de deur uit liep daar bij Gadebusch

zegt niet veel goeds over de fabrikant als je een wachtlijst hebt van 3 jaar op zo’n standaardmodel.

Je hebt hem gepast toch? Je hoeft alleen nog maar te kiezen. :man_shrugging:

Ja 1000 euro boven list helaas.

Tsja …

Je opent meerder topics over dit horloge dus je wilt hem graag hebben lijkt me. Voor die paar honderd kan je hem wel nu dragen. Valt nog wel mee dan.

Een paar honderd is anders dan 1000🤣

Aha je hebt je tekst aangepast. Je zei eerst een paar honderd. Ja 1000,- is wel veel.

Jep hahah!

Kan toch beter!

bij Q-watches bijvoorbeeld:
https://www.q-watches.com/product/tudor-black-bay-chrono-41-white

1 like

Persoonlijk zou ik nooit boven list betalen, ik denk dat ik niet de enige ben.

Wel veel persoonlijke gegevens dit mailtje in combi met je naam enzo.
Zou het weghalen, je weet niet wie hier meelezen en in de toekomst op zullen reageren als je met 6 horloges thuis zit. :ok_hand:

Ik denk dat 3 jaar sterk overdreven is, en een paar honderd boven list moet echt wel lukken.

Edit: welke word het nu?

1 like

Een panda voor €1000 boven list als je die heel graag wil en het alternatief een enorme wachtlijst is… dan maar €1000 boven list :innocent:

1 like

@CoronetTime had jij die chrono’s niet liggen voor een mooie prijs?

Panda! Thx voor de tip

ongelovelijk wat veel zeg

Ik zou die panda wel eens in het echt willen zien, heb nu de evil panda versie en die is echt heeerlijk…

Er ligt een nieuwe bij q-watches (zeer betrouwbaar adres) ietsje boven list. Erg fraai idd👌

3 likes

Gewoon bestellen bij de AD dan heb je hem zeker weten binnen een maand.

1 like

Zeker? Schaap en citroen geeft aan dat ze de wachtlijst gaan sluiten binnenkort omdat er te veel vraag en te weinig aanbod is.

Ik kreeg bij AD te horen +/- 5 maanden wachttijd (mei - oktober).

Maar heb ondertussen al een reversed chrono kunnen scoren via dit mooie forum! :sunglasses:

1 like