Tudor Black Bay Chrono Pink en Flamingo

Dat is een andere geen chrono, die heeft m’n vrouw.
Ze staan onder het kopje Daring watches met de uitleg op de Tudor site.

1 like

Ik zeg: wow!

1 like

Nice!!! Daar hoort nog een witte Panda bij om het af te maken. :star_struck: :smiling_face_with_three_hearts:

Gefeliciteerd en veel draagplezier. Kan me niet voorstellen dat dit niet gaat lukken met dit prachtige duo.

1 like

Ja dat weet ik, maar waarom vernoemen ze een turquiose horloge naar een roze vogel?

Ik heb gehoord om het volgende:
De Tudor Black Bay Chrono krijgt de naam ‘Flamingo Blue’ vanwege de levendige, turquoise kleur van de wijzerplaat, die doet denken aan de tropische wateren waar flamingo’s leven, en de ‘South Beach’-sfeer die dit oproept.

Het is een gedurfde keuze in hun ‘Daring Watches’ collectie, die bewust breekt met traditionele kleuren om een opvallend design te creëren.

De rest maar even weggelaten…

1 like

Das ook een mooie!

1 like

Mooie set met die kleurtjes gefeliciteerd!

1 like

Wauw, ziet er mooi uit. Maar goed dat je twee polsen hebt, hoef je niet te kiezen. :rofl::rofl::sunglasses:

2 likes

Mooi setje, ikzelf heb revent de panda versie aangekocht

1 like

Dat is een zeer mooi setje.
Veel draag plezier!!

1 like

Leuke set! Congrats :+1:

1 like

Top setje en helemaal 80’s proof :sunglasses:
Nu nog een witte Ferri en je bent compleet

IMG_8909

IMG_8910

2 likes

Dat moet ik helaas toch. Ik heb er op dit moment 12 dus theoretisch elke maand een andere :slight_smile:

Grappig! Veel plezier :four_leaf_clover:

1 like

Daar heb ik de Daytona van. :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf duo :sunglasses:

1 like

Prachtig, alleen … Rolex blijft toch een beetje imitate Tudor hè. :face_with_hand_over_mouth: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar zonder dollen, de Rolex Daytona panda is wel het meest fel begeerde- en besproken horloge. Ik vind 'm nadat ik 'm om de pols heb gehad (de reversed panda) naast de Tudor BB Chrono alleen niet voor mij. Maar ik snap zeker wel waarom dit de graal is voor héél veel horlogeverzamelaars die geen onbeperkt budget hebben. Het is een beauty, ondanks dat het een Rolex is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like