Jahoor, hier is hij van harte welkom!
Op leer al eens langs zien komen en toen kon hij mij wel bekoren. Maar niet voor die prijs. Dan is er genoeg wat mooier is.
Ha Kenleaf,
Denk je dat een Big Block geen datumaanduiding heeft�
Groet, Otto
Ik vind hem wel mooi.
Heb alleen (nog) geen 4800 euro voor een horloge over.
mooi horloge! alleen ik vermoed dat deze ook aan de grote kant is qua dikte.
Prijs en hands:
Mooi! (En niet eens heul duur)
+1
Er zit een Breitling B01 uurwerk in waar ze de uurteller uitgestript hebben, dus geen inhouse movement, wel een mooi uurwerk
Klopt, en Tudor heeft een in-house uurwerk dat ze aan Breitling ter beschikking stellen. Ruildealtje dus.
Ik vind de snowflake wijzer niet passen. Die vind ik meer bij hun duikers passen. Beetje alsof Rolex de peace wijzer op de Daytona zouden zetten. Ook over de datum twijfel ik.
Die cyclops is toch fake?
Ik heb het toch ook niet zo op die snowflake maar ik weet niet of ik hem met een andere wijzer wel mooi ga vinden.
Dat is dan wel een zeer scherpe prijs
Mooi deze Tudor Chrono, maar veel te dik. Waarom zijn er maar een paar merken die platte inhouse chronoâs (kunnen) maken zoals Daytona, Royal Oak ed.
Tudor, IWC, Omega, Breitling enz. maken allemaal van die dikke bullebakken. Blijkbaar toch lastiger dan dat het lijkt.
Sorry, je hebt gelijk. Had andere in mijn hoofd en dat was niet eens tudorâ:joy:
Haha, sorry is nergens voor nodig⊠dacht enkel dat je de cyclops/puist op het glas over het hoofd had gezien !!
Cheers mate
Ik heb âm IRL al gezien en dan komen de details veel mooier samen. Al die macroshots vergroten de details nogal uit, maar in persoon zijn die wijzers vrij smal en isât echt een mooi horloge! En het uurwerk is sowieso top zeker voor die prijs.
Ik zouât niet kopen omdat ik hoe langer hoe meer max 40mm en niet te dik wil gaan, maar voor een moderne chrono is het een mooie koop!
Vandaag bij Gassan (Amster)Dam bekeken (hebben er zelfs 2 liggen) maar werd er niet echt warm van. Snowflake op een chronoâŠik kan er niet aan wennen, hetzelfde geldt voor de dikte en L2L maat.
Héél mooi.
Maar erg dikke kast.
En niet zo wild van de riveted bracelet.
Maar erg mooie Tudor