Tudor Jumbo: refurbished dial?!

Neen, vandaag een bericht van Hermes (postbedrijf) gekregen waarin staat: die sendung kan nicht zugestellt werden, sie befindet sich in klarung.
Wat dit ook moge betekenen.
Morgen dadelijk telefoontje plegen.

Het kan nog niet geleverd worden, moet nog goedgekeurd worden. Misschien gewoonbvertraging door drukke tijd met post…

Neen, de verzender had een verkeerd leveringsadres opgegeven, ondertussen heeft Hermes het pakket doorgespeeld aan zijn Franse firma, na veel op en neer getelefoneer deze firma het juiste adres kunnen bezorgen en nu op hoop van zegen een dezer dagen mijn klokje in de bus.
Wat een gedoe!!!

1 like

Als ik het zo zie, is dat een mooie wijzerplaat, niks mis mee, last van OCD? :smiley: Gewoon zo laten en van genieten! Als ik een gerestaureerde auto koop, wil ik ook niet speciaal DIE en DAT originele onderdeel in 100% staat ervoor in de plaats, als het gerestaureerde deel al mooi genoeg opgeknapt is. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening maar. :smile:

1 like

Als ie eindelijk aankomt, zal ik er nog eens te meer van genieten. Honger is de beste saus;-)

hopelijk geen scam, want tegenwoordig doen ze dit met trackingnummers in orde en al. je moet wakker blijvendere dagen wil je online gaan koopjesjagen.

1 like

Ik hoop ook van niet, we zullen zien.
Ik heb contact opgenomen met het postorderbedrijf en er was wel degelijk een zending, maar wie weet wat er insteekt.
Ik moet wel zeggen dat zo snel er iets misging met de zending de verkoper dadelijk contact met mij heeft opgenomen.

Contact gehad met postorderbedrijf: het horloge is reeds teruggestuurd naar de verkoper. Ik heb het dus niet op tijd kunnen onderscheppen.
Ook reeds contact met de verkoper, deze zegt mij dat hij het gewoon opnieuw opstuurt en deze keer naar het juiste adres.
Tot nu toe blijkt alles nog OK, maar wat een gedoe!!!

Best toch goed opvolgen!!! Waar moet ie vandaan komen??

Ergens in Duitsland, oldenburg of zo.
Maar ik heb de naam van de verkoper via zn bankgegevens en hij heeft een profiel op LinkedIn.
Blijkt een salesmanager te zijn, zijn bedrijf waar hij werkt wordt ook vermeld.
Hij post ook horlogefilmpjes op YouTube, verkoopt regelmatig via ebay en heeft met over de 1000 verkopen zeer goede recensies.
Ik heb voor de koop wel even mijn huiswerk gedaan, maar je weet nooit, he.

Dat is juist het gevaarlijkst, blijkbaar stelen scammers de arme man zijn identiteit, en zijn foto s.
Ze weten dat je achteraf ook bij hem gaat gaan zagen…
Nog een beetje geduld hebben, alles komt hopelijk wel goed…