Tudor loopt slecht

Ja precies
Baal er wel van had hiervoor een longines en daar had ik nooit problemen mee

Onlangs is mijn Omega SMPc onder garantie gerepareerd. Bij Schaap weggebracht, maar elders aangeschaft. Alles is netjes kosteloos opgelost!

1 like

ga maar naar schaap. idd wel afhandelingskosten maar te overzien

Met garantiekaart heb je wereldwijde garantie. Hoe lang, dat is inderdaad afhankelijk van de leeftijd van het horloge. Mijn ervaring is dat je prima geholpen wordt, ook als hij ergens anders vandaan komt

Kijk dat is goed nieuws

internationaal.

Wat fijn!
Ik zou er evengoed toch even naar vragen, je weet maar nooit …
:wink:

1 like

Dat zeker doen inderdaad! Mijn ervaring was super en is nog geen 2 maanden geleden.

Denk dat ts inmiddels wel weet hoe te handelen

1 like

Haha ja dank voor de input
Ga morgen schaap maar even benaderen

1 like

Laat maar weten hoe t afloopt

de horloges met 2 jaar garantie zijn toen de 5 jaar garantie kwam, verlengt tot 3 jaar. Als ik het goed in me hoofd heb.

Heb hem vandaag weggebracht naar schaap
Service was perfect en gewoon 5 jaar
Heb nu alleen geen horloge
Dus zoek er een liefst met datum en dag en max 42 mm

1 like

Hier in het blauw staan er genoeg, ook bij schaap hadden ze er wel meer dan 1 :grin:
Sowieso beetje schraal maar 1 horloge :man_facepalming: :crazy_face: goed excuus om een verzameling aan te leggen :partying_face:
Altijd handig zie je wel

2 likes

Gewoon een Casio Lineage kopen, tikt veel nauwkeuriger, valt binnen de 42mm en ben je die Tudor zo vergeten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank je maar is niet mijn smaak

Onder andere na aanleiding van dit topic een bijgehouden.
Vorige week zondag had ik de tudor bb58 met de atoomkloktijd om 12:00 smiddags gelijk gezet.
Afgelopen week het horloge regelmatig gedragen zondag dinsdag woensdag en vanaf vrijdag avond tot nu.
Tussen tijds gecheckt. De ene dag liep ie 2 seconden voor de andere dag 3 achter.
Zojuist gecheckt dus na 1 week en 4 uur en 45 minuten.
3 seconden achter tov de atoomkloktijd website.

1 like

3 seconden in een week is 12 seconden per maand
Ik reken het goed

Mijn beste,

Tja,
mijn geliefde Tudor 1926, (ETA 2824-2) welke ik nu al bijna een jaar, vrijwel onafgebroken met veel enthousiasme om de pols draag,
loopt PER ETMAAL 20 seconden achter!!

Maar ach, het zij zo.
Ik vind het geen probleem.
Eens in de week zet ik de tijd een minuut voor en dan weet ik dat ik de rest van de week,
“ruim in de tijd zit” :laughing: :laughing: :laughing:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Je zou er mee terug kunnen gaan want het valt buiten de specificaties van de ETA 2824-2.
Het is wel een Tudor…

En een heel mooie! :slightly_smiling_face:

1 like