Tudor modellen bij AD

Op verschillende forums en in groepen hoor je dat mensen een tijdje moeten wachten op een bepaald model bij de Tudor AD. Ik was dan ook nogal verwonderd dat ik bij een locale AD in België elk huidig model (uitgezonderd de Harrods dan) zag liggen deze week. Heb natuurlijk zodanig zitten kwijlen op al dat moois dat ik vergeten ben om enkele foto’s te nemen.

Hoe is de beschikbaarheid van modellen bij de meeste AD’s in Nederland en België? Zijn er modellen die men moeilijk vind?

4 likes

Ik heb een tijd lang een Tudor Black Bay 58 overwogen. Met enige regelmaat gedurende enkele maanden bij de Schaap & Citroen binnen gelopen of naar de beschikbaarheid gevraagd over de app.

Zou nu niet weten of hij beschikbaar is want ik heb uiteindelijk iets anders gekocht, maar destijds was het tot een half jaar na de officiële release gewoon niet beschikbaar.

Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Misschien dat ik in de toekomst bij betere beschikbaarheid nog een keer naar het model kijk.

Gisteren bij Gassan (Nieuwe Uilenburgerstraat, Amsterdam) ook alles voorhanden.

Dat de Harrods er niet bij ligt is best logisch hè. Die ligt namelijk alleen bij Harrods… :wink:

1 like

dus ook 58/staal en gmt/staal?

1 like

De BB58 zelfs even om de pols gehad en weet nu zeker dat 'ie me te klein is… :wink: GMT niet op gelet, was afgeleid door de Pelagos.

Het is tudor. Dus in principe zijn alle modellen gewoon voorhanden na enige tijd na release.

Niet elk horlogemerk heeft schaarste.
Ben je op zoek naar een specifiek model?

:v:

Dat gaat niet samen in een zin :wink:

1 like

Haha, bij mij wel. Ik vind 41mm nu eenmaal prettiger! Heb de Harrods onlangs ook omgehad, dat was een lekker ‘big block’ maatje… :sunglasses:

2 likes

In principe zijn ze inderdaad na enige tijd voor handen maar toch hoor je regelmatig dat er mensen nog moeten wachten op een model.

Ben momenteel niet op zoek, ik heb nog maar net een bb36. En met wat ik nu bij de AD heb gezien moet ik ook niet zoeken als ik een ander model zou willen :blush:

1 like

Vandaag nog eens bij de AD gepasseerd, jammer genoeg was het gesloten. Maar toch even een foto genomen.

Modellen in de etalage

Binnen op de toonbank stonden er nog een deel maar kon geen deftige foto nemen.

1 like

Da’s toch zo’n beetje een heleboel geloof ik… :wink: het was dus bij Gassan in Amsterdam niet anders.

1 like

Inderdaad een heleboel. Had wel het idee dat de GMT die op de toonbank stond weg was.
Ondertussen snapt de wederhelft ook mijn gang naar de bb58, zag direct welke ik bedoelde en vind die ook de mooiste duiker er tussen.

1 like

Als ik aan de Tudor zou gaan ben ik nog steeds we in de markt voor een Pelagos met in-house uurwerk, dus de nieuwe. Vind ik erg mooi! :slight_smile: gisteren de rooie duiker van @ElChueco om de pols gehad, ook mooi! Tudor heeft een mooie collectie…

2 likes