Tudor Only deel III

Shiny!

13 likes

Tijd voor koffie :coffee:

20 likes

16 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

16 likes

Sorry hoor Tudoristi, maar jullie zullen het vast wel herkennen dat du moment een nieuwe band binnen is en er opgezet is, dan volgt ‘fotodwang’
Dusssss, nou, die dwang is aanwezig en wordt opnieuw zichtbaar in wéér foto’s van dezelfde, maar dan net effe anders (NOT :woozy_face:)

ANYHOW,…ENJOY

18 likes

Hoe draagt deze, niet te bonkig?
Ik zit te denken aan de zwarte. De vraag is alleen wanneer hij in de winkel ligt om te passen.

2 likes

Niet…, diverse AD’s gebeld. Nul komma nul voorraad. Ik heb ‘m gewoon besteld. Valt min of meer gelijk met de GMT. Die heb ik wel kort in bezit gehad.

2 likes

Hoe hij draagt is natuur heel persoonlijk maar ik vind hem één van mijn prettigst dragende horloges. Ben ook geen fan van kleine <40mm horloges moet ik er eerlijkheidshalve bij vermelden :grin:
Heb al van een AD gehoord dat er dit jaar geen BB Chrono meer wordt geleverd wat toch wel erg bijzonder is bij een nieuwe release.

1 like

Gaan we hier hetzelfde krijgen als bij zijn duurdere broer van het R merk…?

2 likes

Ik hoop het niet :thinking:

1 like

Valt reuze mee… zelf heb ik een smalle pols en draag ik normaal een 36mm dj maar telkens ik deze rond de pols doe smelt ik wel echt weg! Regelrechte topper en naar mijn mening prijs kwaliteit geen betere chrono op de markt

19 likes

Zwarte is gaaf!

Witte kon ik afgelopen week aan komen maar ben niet zo weg van de chapter ring.

2 likes

Bullsh*t. …, kan zijn dat de AD de lijst vol heeft vwb. de leveringen voor dit kalenderjaar.

Ik heb bericht dat de mijne volgende maand binnenkomt.

Je hebt ze beide. Gaaf hoor👌🏻

Haha nee ik heb de witte, de zwarte had ik gepast.
Had beide foto’s even ter indicatie gezet :sweat_smile:

1 like

17 likes

Morning! Dit horloge begint steeds meer te groeien. :smiley:

21 likes

Toch niet teveel he , voor je het weet is die 41mm.:wink:


Mogguh Tudormigo’s

18 likes

Ik zit vol smacht op die zwarte wachten…

3 likes

11 likes