Zeker in combinatie met het suit en alle accessoires.
The only way! Ze zijn echt het mooist op staal
Klopt helemaal, maar zo af en toe op een ander bandje is altijd weer leuk om te proberen
Sinds gisteren een tudor bb58 blue in bezit. De bb58 bezitters hier nog tips mbt een mooie bandcombi? Denk aan zowel leer als rubber. Tropic strap lijkt me mooi, maar de blauwe kleur vloekt er weer bij op de foto’s want wijkt net af.
Hier mensen met bb58 op leer?
Heel mooi met nato. Twijfelde enorm, leer of nato. Ben toch voor leer gegaan en een zwarte nato (gebruikt) gekocht. Veel plezier ermee.
Net bekeken. Ik vind 'm echt heel gaaf. Ik zou dan ook de fabric strap willen hebben. Ik kan het simpelweg niet verantwoorden voor mezelf gezien een recente aanschaf.
Ik begin goud en staal steeds gaver te vinden en deze Tudor is nog enigszins “betaalbaar”.
Jij hebt de Tudor gewoon! Heel gaaf. Heb je ook de staal/gouden band?
Rolex van Mannetjemar is zeker ook een topper!
Ligt wellicht aan het totaalplaatje; qua wie hem draagt zal ik maar zeggen. Ik vindt deze bund band erg gaaf staan op jou “ermke” Bij mij gaat hem dat net even niet worden ben ik bang. De wijzerplaat van deze chrono vindt ik wel smullen hoor!
Gaver Nee ff zonder gekheid; als ik zo jou foto zie; en zie de Sub zo even… nee dan kan ik niet volle overtuiging zeggen dat ik de Sub gaver vindt! Lastig hoor keuzes maken
Jouw sub is een absolute knaller!
Voordelen van de Tudor (voor mij):
- stukken goedkoper
- iets unieker (je ziet ze in ieder geval minder) en de plaat vind ik wat gedurfder
Daarnaast zijn het ook wel twee verschillende horloges en heeft de Sub het voordeel dat het een tijdloos design heeft.
Kiezen is moeilijk dus