Tudor Only deel III

Mooi bandje ( en horloge ook natuurlijk ; )

Is het Rubber b of Zealande of een ander merk?

Vanguard!

12 likes

8 likes


9 likes

Mooi horloge, het enige wat ik minder vind is het opgelegde/opgeplakte plaatje. Mijn Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388 had dit ook en op een gegeven moment vond ik dit een beetje goedkoop ogen en ging ik er mij aan irriteren. Had er waarschijnlijk ook mee te maken dat er een Superocean II 42 bij was gekomen met een witgouden applied Breitling logo met wings.

He @RLC

In het kader van “Been there, done that” . Geeft mij eens raad als je wil :slight_smile:

Ik heb het al eerder aangegeven, ik worstel al een tijd met het gedachte om mijn BB58 van de hand te doen, ondanks dat ik het een geweldig horloge vind. Maar ik wil er iets “fris” voor terug en daarbij denk ik aan een Nomos Ahoi of wellicht een lichte kleur GS springdrive. Ik ben alleen bang dat ik er behoorlijk spijt van ga krijgen.

De reden dat de BB hier het slachtoffer van wordt is puur omdat hij het meeste geld in het laatje gaat bezorgen. En mocht ik hem ooit weer terug willen koop ik tegen die tijd wel een gloednieuwe :stuck_out_tongue:.

Voordat iedereen zijn Nomos en GS gaat aanbieden. Ik denk pas ergens rond de zomer aan een nieuwe aankoop. Dus geen haast bij.

1 like

10 likes

Welke andere horloges heb je die je figuurlijk nog kan opofferen? Persoonlijk vind ik de Black Bay serie echt fantastisch. Veel horloge voor het geld. Inhouse uurwerk. Broertje van het merk met de grote R, met ook de afwerking daarvan. Nomos doet mij persoonlijk helemaal niks. Dan zou ik lekker de Black Bay houden. Grand Seiko Springdrive is erg mooi. Maar weet niet of ik daar een Black Bay voor op zou offeren. De Springdrive Snowflake is van titanium en schijnt erg ligt aan te voelen. Persoonlijk nog niet gepast maar kan mij voorstellen dat het lichte gewicht ook een no go kan zijn dan wel afknapper. Zou wellicht iets langer doorsparen en een van twee naast de BB58 doen. Denk dat dat de beste optie is.

1 like

Ik heb net een paar dagen de SBGV245 in handen, die gaat nog echt niet weg.
De SARB017 is ook een blijver voor life, en levert ook niet genoeg op voor de NA.
En dan is er nog een Archimede Flieger onderweg, de Duitsers zijn die nog aan het bouwen.
Ik houd mijn collectie altijd bij 3 of 4. Dus er blijft simpelweg niets over om te flipperen :stuck_out_tongue:

Ik denk dat de Ahoi een heerlijk zomerklokje is, maar wat betreft kastvorm, looks, merkbeleving scoort die BB zoveel beter. Hij draagt ook heerlijk.

Jij gaf ook aan dat je na dag één spijt had van het wegdoen, ik denk dat ik dat ook wel ga krijgen. Maar heb dan eigenlijk niets om op te offeren, en moet ik voor nu even doen met wat ik heb. Wat een kut leven toch, een mens moet toch kunnen flipperen :upside_down_face:

edit: aah shit, schiet me een geweldig idee te binnen. Misschien ruilen met de blauwe BB58 , die is wat meer sportief, frisser en leuk voor de zomer. :grimacing:

Eigenlijk was het dezelfde avond al bij thuiskomst. Een gewaarschuwd man telt voor twee :wink:
Persoonlijk zou ik de BB58 niet weg doen. Denk dat er weinig horloges meer perfect zijn qua totaal pakket en maatvoering.

1 like

Dat is een goed idee als je frisser wilt. Vind de blauwe echt super.

13 likes


Het is letterlijk en figuurlijk twee voor twaalf op mijn Pelagos

9 likes

13 likes


9 likes

Veel van het zelfde :wink:, maar mooi.

1 like

11 likes

10 likes

Hij is weer terug uit Zwitserland. Net na mijn aankoop bleek hij niet automatisch op te winden terwijl hij net een full service had ondergaan. Nu hopen dat hij het wel doet😇

21 likes

Tudor smiley :sunglasses:

18 likes