Tudor Only deel III

Boem, na 5 jaar nog steeds in de collectie

.

20 likes

En terecht! Hier weer terug en gaat ook nooit weer weg. Durf ik van deze wel te zeggen :muscle:t2:

15 likes

Fijne avond Tudormigo’s :blush:

14 likes

Ik zoek een mooie BB58 blue… :large_blue_circle:
Iemand hier die er een te koop heeft ?

Enkel fullset met nieuwe kaart en tag !

8 likes

Heb me vandaag net zo’n pauperklok gekocht :sweat_smile:

Ze hadden er nog een liggen (in Knokke), geen idee of dat een haalbare kaart voor je is.

12 likes

Gefeliciteerd! Ik zoek een onder listprijs. Anders denk ik in NL ook wel te kunnen slagen

1 like

Onder list gaan ze je niet veel kunnen helpen. Heb er wat champagne kunnen tanken, maar daar koop je niet veel mee :slightly_smiling_face: succes met de zoektocht!

1 like

Beste Tudor fans, ik sta op het punt een stap hoger te gaan en voor een Tudor te kiezen en heb een vraag. Is iemand hier bekend met Acejewelers en zo ja was dat positief? En als ik kijk naar een nieuwe BB58, zit daar dan standaard een wachttijd op? Alvast dank!

2 likes

Zeker weten: zeer goede ervaringen mee en super service!

Qua wachttijden weet ik het niet voor dit horloge.

Ps. Tudor: goede keus! :+1:t2:

2 likes

Zowel zwart als blauw kun je direct bestellen in de webshop van S&C. Volgens mij is blauw doorgaans prima verkrijgbaar, zwart soms even wachten.

2 likes

Ace is een fijne partij om zaken mee te doen

1 like

@Lwd79 @Thomas96 @automaatje Heren dank voor de snelle reacties, wordt gewaardeerd!

2 likes

20 likes

Goede keuze @Eddio de '58 is echt een heerlijk draagbaar horloge :+1:

3 likes

Je wilt niet nog even een weekje wachten om te kijken waarmee Tudor nog meer komt? :grimacing: Ook al is een BB58 nooit een verkeerde keuze natuurlijk.

1 like

Had de vraag verwacht maar nee, de bb58 in zwart staat al heel lang op mijn lijstje en daar wil ik voor gaan Maar mischien dat het elkaar net kruist.

2 likes

Goede keuze :sunglasses:

Nu één jaar om de pols :hugs:

14 likes

mooie foto zeg :+1:

1 like

Bij mij stond het niet heel lang op de lijst, maar heb gisteren de blauwe gekocht. Een blauw horloge daarentegen stond al lang op de lijst, dus het is dubbel.

Tot nu toe heel tevreden. Formaat is echt goed en ik heb de band enigszins op maat gekregen, dus het zit ook comfortabel!

3 likes

je eigen wishlist of wachtlijst AD?