Boem, na 5 jaar nog steeds in de collectie
.
Ik zoek een mooie BB58 blue…
Iemand hier die er een te koop heeft ?
Enkel fullset met nieuwe kaart en tag !
Heb me vandaag net zo’n pauperklok gekocht
Ze hadden er nog een liggen (in Knokke), geen idee of dat een haalbare kaart voor je is.
Gefeliciteerd! Ik zoek een onder listprijs. Anders denk ik in NL ook wel te kunnen slagen
Onder list gaan ze je niet veel kunnen helpen. Heb er wat champagne kunnen tanken, maar daar koop je niet veel mee succes met de zoektocht!
Beste Tudor fans, ik sta op het punt een stap hoger te gaan en voor een Tudor te kiezen en heb een vraag. Is iemand hier bekend met Acejewelers en zo ja was dat positief? En als ik kijk naar een nieuwe BB58, zit daar dan standaard een wachttijd op? Alvast dank!
Zeker weten: zeer goede ervaringen mee en super service!
Qua wachttijden weet ik het niet voor dit horloge.
Ps. Tudor: goede keus!
Zowel zwart als blauw kun je direct bestellen in de webshop van S&C. Volgens mij is blauw doorgaans prima verkrijgbaar, zwart soms even wachten.
Ace is een fijne partij om zaken mee te doen
Je wilt niet nog even een weekje wachten om te kijken waarmee Tudor nog meer komt? Ook al is een BB58 nooit een verkeerde keuze natuurlijk.
Had de vraag verwacht maar nee, de bb58 in zwart staat al heel lang op mijn lijstje en daar wil ik voor gaan Maar mischien dat het elkaar net kruist.
mooie foto zeg
Bij mij stond het niet heel lang op de lijst, maar heb gisteren de blauwe gekocht. Een blauw horloge daarentegen stond al lang op de lijst, dus het is dubbel.
Tot nu toe heel tevreden. Formaat is echt goed en ik heb de band enigszins op maat gekregen, dus het zit ook comfortabel!
je eigen wishlist of wachtlijst AD?