Tudor Only deel III

Hahaha ja die band zit echt perfect. Heb in het begin vaak hetzelfde gehad je merkt niet dat je 'm om hebt. :grin:

1 like

Dat heeft me om eerlijk te zijn toch ook erg verbaasd.

Geen zin om te lezen: bizar comfortabele band.

Klein relaas:
Begonnen met een Tag Heuer Link. Comfortabel maar geen perfecte fit.

Daarna een Planet Ocean op rubberen band, slechte fit maar na twee jaar een gat bij geprikt. Ook de stalen band gekocht, maar met een sluiting zonder afstelling dus totaal geen fit. Clasp bijgekocht die wel af te stellen valt, en die zit dan wel ok maar het blijft een zwaar en aanwezig horloge.

Rolex Explorer erbij. Goeie band, easylink, lichtgewicht maar eigenlijk toch nog vaak bezig met “prullen” aan mijn horloge.

BB58 zonder afstelling: zit zoals de Explorer maar ik zit er niet aan te prullen. Ben benieuwd voor de zomer, maar iets zegt me dat ik gewoon 1 gaatje losser zal moeten op de clasp en gewoon terug de perfecte fit ga hebben.

2 likes

Ja klopt helemaal ,in de zomer zet ik deze als het nodig is gewoon een gaatje losser .Maar ondanks de hete zomer van vorig jaar bijna niet hoeven doen.
Heb ook al heel wat horloges op stalen band gehad maar nog nooit 1 die zo comfortabel was .Komt denk ik ook wel door het lage gewicht van het horloge zelf .


Draag mijn 58 nu al meer dan een jaar en heb echt alle soorten banden er al op gehad, rubber, leer, en diverse nato bandjes en echt alles staat deze topper.
Maar mijn voorkeur ging toch weer telkens naar staal.

11 likes

Al 17 dagen om de pols, wat een fijn horloge!

18 likes

18 likes

17 likes

:raised_hands:

33 likes

Gelukkig kan die tegen een spatje water.

16 likes

Zo mooi😍

1 like

Supergaaf…wat is het ref.nr. van dit model?

1 like

79090…plexi :sunglasses:
De saffier versie is 79190

1 like

10 likes

Is er al iemand meer plaatjes of een review van de nieuwe bb32/36/41 met de silver dial tegen gekomen? Deze sneeuwt een beetje onder met de nieuwe Chrono’s en edelmetalen BB58’s maar lijkt me toch wel erg mooi met een sunburst!

1 like

Geen review maar wel een filmpje op YouTube heb ik net bekeken, ziet er erg gaaf uit.

1 like

42 likes

Proficiat met je NA. Wat een beauty :heart:
Volgens mij ben jij de eerste hier op het HF met deze schoonheid.
Ik heb je ff een berichtje gestuurd :blush:

1 like

Mooie foto! Op basis van deze foto zou ik de witte toch overwegen. De zwarte heeft wat meer contrast maar echt fraai deze!

1 like

heb je toevallig een linkje :slight_smile:

1 like

Dit zou hem moeten zijn…

5 likes

Oi, die is toch wel erg mooi zeg! wat een dial :+1:

Nu ik eens naar deze bracelet kijk verbaast het me dat nog niemand hem aan de endrinks van een 58 heeft geprobeerd te knopen :slight_smile:

1 like