Plaatje dat ik online ben tegen gekomen.
De nieuwe bb met zilveren kast, op stalen band.
Zo vind ik hem eigenlijk verrassend saai. Had ik niet verwacht. Hij heeft die lederen of nato band wel echt nodig om het horloge een beetje te laten spreken. Ben ook benieuwd naar betere foto’s van deze combinatie. Waarschijnlijk zal er behoorlijk wat kleur verschil tussen de zilveren kast en stalen band zijn. Dat lijkt mij behoorlijk storend.
Doe mij maar lekker de zwarte of blauwe BB58…
Ik ga die GMT ook eens passen binnenkort. 41 mm ?
Beide prachtige horloges maar de GMT vind ik toch aparter.
Ook wat meer verschil met mijn Superocean II
Deze kunnen ze als bijnaam meteen “the mouse” geven. Zo grijs
Ik zat afgelopen weekend nog mijn welkom topic te lezen… Ik sprak daar nog over de aankoop van de Casio MDV106 aankoop als een voorzichtige eerste stap in de duikhorloges omdat ik nog niet wist of duikhorloges mijn ding is. Nou 3 jaar verder en het antwoord is wel duidelijk met deze als kers op de taart
Oh en dat zegt ook wat over die Casio!!!
Minder dan 5k voor een Tudor Submariner 40mm.
Wat denken jullie?
ik bedacht me ineens dat iemand nog een vraag had en moest even scrollen. Mijn polsmaat is 18 tot 18.5 cm…
Bedankt voor je reactie! Zit met mijn 16cm pols wel een beetje in dubio of dit de klok is als allereerste luxe horloge aankoop.
Heb m vanmiddag een bericht gestuurd, maar reageren wil hij niet. Jammer, die wil ik graag aan de collectie toevoegen. Ook nog wel voor een paar euro meer
Ik heb zelf geen ervaring met het verwisselen van banden. Nu zit ik toch al een tijdje na te denken om een groene vanguard strap en een zwart met gouden nato strap te kopen. Is het aan te raden om dit met een Burgeon spring bar tool te vervangen? Mijn horloge is een zwarte BB58.
Ja dat raakt mij wel aan het twijfelen. Maarja, toch 1 manier om er achter te komen. Passen.
ja inderdaad. Meten is weten!!!
Verdacht laag…op Chrono tussen 8 en 9k voor saffier.
Maar je weet maar nooit…woon iets te ver weg om even te gaan kijken.
Ja snap ik! De bezel ziet er ook nog erg goed uit. Maar ik heb ook wel een beetje hetzelfde gevoel als @Spoon1, ik vind de prijs wel erg aantrekkelijk voor een 40mm Tudor Submariner.
Maar het is je gegund! Hopelijk krijg je alsnog reactie.