Tudor Only deel III

29 likes

17 likes

Tudor met naar míjn mening de mooiste Dial ,en goede foto trouwens.

1 like

Al deze plaatjes doen mij geen goed :rofl: Ik twijfel al een lange tijd over de aanschaf van een Black Bay Heritage Black en nu begint mijn twijfel toch al weer over te slaan in iets dat ik alleen kan omschrijven als een verlangen :laughing: Mijn weerhouding is denk ik alleen nog dat ik “twijfel” over de grote van de Black Bay Heritage vergeleken met de Black Bay 58. Iemand met deze twee in de collectie en een polsmaat van 16,8?

2 likes

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb eenzelfde polsomtrek en mij spreekt de Black Bay 41 met blauwe bezel en zwarte wijzerplaat het meest aan. Ik maak me ook zorgen om het formaat van het horloge, maar dan vooral om de dikte en niet om de diameter. De meest recente uitgaves met inhouse uurwerk zijn erg dik, maar de oudere ETA versies een stuk minder.

1 like

Schitterend! Nieuwe aanwinst? Fantastisch!!! :heart_eyes: :+1:

1 like

Klopt! Sinds gisteren een nieuwe toevoeging aan de collectie

22 likes

Groeten vanuit de Sleutelstad​:v::old_key:

10 likes

Voor de tudor-lezers onder ons: is er een boek met alle/veel horloges van Tudor met wat bijbehorende data? Een soort all-in-one referentie boek? Of is dat er per soort/tijdperk?

2 likes

Het boek Tudor Anthology zoek je volgens mij

3 likes

Top, dankjewel voor het snelle antwoord; ik ga er eens naar kijken!

1 like

Hier heb ik een tijdje terug ook naar zitten zoeken :smile: Het boek is vrijwel niet meer te krijgen. Maar nog wel bij Watchprint:

“The book is available. Shipping costs are based on the weight and the destination country. It is automatically calculated. It should turn around EUR 25 to NL.”

“We are based in Switzerland but as we are not fare away from the French border we used to ship our orders to Europe from french post. This would avoid you any additional tax and you receive the book 1 week later with Post NL.”

1 like

10 likes

Mooi setje Ralph :heart_eyes:

Op rubber staat de GMT ook goed :ok_hand:t3:

13 likes

Dank voor de info en de link!!

Heb je het besteld? Is het de moeite waard?

1 like

Ik heb wel zitten twijfelen… maar uiteindelijk niet gedaan. Ik weet dat ze ook weleens voor 400 - 600 euro zijn verkocht, dus lager dan dit ga je niet vinden. Maar ik persoonlijk vind het te duur voor een boek.
Schijnt wel heel uitgebreid te zijn met heel veel informatie over alle modellen. Misschien dat @Lexie2797 er iets meer over kan vertellen.

Het zou leuk zijn als er over Tudor eens een boek komt zoals deze van Rolex. Informatief, mooie foto’s en voor 35 euro (prijzen schommelen giga bij Amazon).
https://www.amazon.nl/gp/product/1851497838/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Schitterend!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
Is het een Vanguard rubberen band?

1 like

Yes!

Na mijn tudor bb36 verkocht te hebben wil ik mezelf graag weer aanmelden voor de leukste club van het forum, de tudor club! :smiley:

De Fifty-eight is vandaag aangeschaft :partying_face:

21 likes

Het boek is zeker voor het ter referentie nemen van bepaalde modellen echt onmisbaar. Er staan ook de meer begeerlijke modellen en referenties in, is het 100% compleet dat niet maar het is wel een mooi boek ook om gewoon doorheen te bladeren om te zien hoe de geschiedenis van tudor zich ontwikkelt heeft.

1 like