Precies! Gek hoe het me in de plus niet stoort als er wat variatie op zit.
Had de teleurstelling ook opzettelijk tussen aanhalingstekens gezet. Maakt niet zoveel uit.
Precies! Gek hoe het me in de plus niet stoort als er wat variatie op zit.
Had de teleurstelling ook opzettelijk tussen aanhalingstekens gezet. Maakt niet zoveel uit.
Komt zo te zien wel overeen met die van mij.
Ik meet alleen niet zo nauwkeurig, doe het met mijn telefoon.
ach ja was even nieuwsgierig, eerste keer een chronometer…
Zo die ik het ook
Tussen 0 en -1/ 24 uur bij die van mij !
Van de 5 rolexen die ik gehad heb liep er niet één in de plus ; allemaal rond de 0 en -2/24 uur.
Zal wel aan mij liggen
Hij heeft hem zelf ook gehad en toen vond ie hem fantastisch
2 seconden gekeken, tot ik door had van wie het filmpje is. Ik kan zijn filmpjes niet kijken.
Door de roulatie met mijn andere 2 horloges zet ik 'm toch wel 1 a 2x per week gelijk dus wat boeit het of hij iets te snel of langzaam loopt.
Het is mechanisch, dus per definitie niet accuraat.
Ik heb het 5 minuten volgehouden !
Tot hij voor de 15e keer weer exact hetzelfde herhaalde !
Heeft hij nou zijn wrat laten weghalen ?
Het lijkt wel een coke uitvoering zo!
Ben het met jou eens!
Sowieso is de 36 maat voor deze een prima afmeting die voor een prettig compact geheel zorgt.
Ik volg al meer dan 2 jaar onze horlogevriend @Stefanmol die een goeie ambassadeur is voor de stalen uitvoering.
Nu zie ik deze 2tone en ben opnieuw verrast.
Bij ACE in Amsterdam heb ik de 40 mm omgehad.
Ik kocht hem niet want had de BB58 besteld en die zou mee naar Halle gaan die dag.
Maar ik vond hem heel mooi in uitvoering met goud.
Opvallend hoe ver het wegblijft van de ordinaire indruk dat een horloge met gouden accenten soms kan hebben.
Kortom geslaagd!!!
Gefeliciteerd!
Ik zoek ff foto’s (ergens tussen 3000 andere foto’s)
Kadengg
Mijn BB56 heeft slechts 2 of 3 maanden uitgehouden bij mij…
Niet dat ie lelijk was, maar, tsja, …weet het niet eens precies.
Weet wel dat ik de NorthFlag van @ElChueco mocht dragen…en daar was ik veel meer van onder de indruk…
Oeh, waanzinnig mooi!
Als je t filmpje daadwerkelijk had bekeken dan had je deze opmerking niet gemaakt.
Klopt. Nu even gekeken. Ja als je het vergelijkt met een complicated Patek Philippe dan zou je inderdaad outclassed kunnen voelen als je daar gevoelig voor bent…
wat een ezel,alleen al als je hem hoort praten met die dikke zweet nek van hem
en zich dan ook nog bijna schamen omdat die een tudor om heeft,hoe zielig kan je zijn
al heb je een patek om zal altijd wel een ander tegen komen die nog een dikker en duurder horloge omheeft
is altijd baas boven baas