Tudor Only deel III

Hoop dat hij gewoon geen zin had. Anders zou ik daar niet meer heen gaan :joy:

1 like

Ga ik dus niet meer heen. Hij wilde er sowieso 15 euro voor, als hij het al deed. Heb daar recent nog 1000 eu achtergelaten :frowning:

9 likes

Happy met de NA :white_heart: :black_heart: :white_heart:
Vandaag opgehaald :smiley:
Wat een lekker ding zeg :heart_eyes:

48 likes

Ik kijk nog altijd op m’n horloge. Zelfs al hebben de meeste van m’n horloges geen datum :sweat_smile:

2 likes

Heerlijk zo in het zonnetje

13 likes

Prachtig :star_struck:

1 like

Poh. Mooi ding. Waar heb je hem gehaald en wat heb je hiervoor moeten doen😅

1 like

Dank je, hij is idd prachtig :heart_eyes:

Nee, heb hier wel ff naar moeten zoeken. Volgens mij hebben veel Tudor ADs er maar een beperkt aantal (lees 1) gekregen. Hierdoor zijn de prijzen op Chrono24 ook bizar omhoog gegaan.

Ben uitgekomen in Duitsland

Misschien wel Corona regels moeten overtreden :innocent:

1 like

Hoe vind je de dikte van het horloge als je hem bijvoorbeeld vergelijkt met de BB ?

1 like

Dikte vind ik goed. Ben zelf dikker gewend met mijn Omega Planet Ocean en de Breitling Avenger 45mm :joy:

1 like

Oké dan. Vind hem prachtig. Ben alleen bang dat hij naar mijn smaak te dik is. Ook de lugafstand is fors op papier

1 like

Op papier is hij idd dik maar rond de pols vind ik hem perfect gemaakt! Heb zelf een kleine pols en mag er niet over klagen

15 likes

Hij staat je goed! Van harte ermee.

2 likes

15 likes

Iemand die mij meer kan vertellen over dit model?

Ik vind de bezel best gaaf…

8 likes

Super vet. Ik wacht wel even tot de hype iets over is en ga daarna eens passen. Met nieuwe modellen van Tudor lijken ze de eerste periode een schaarste te creëeren en daarna zijn de modellen altijd goed beschikbaar. Kijk maar naar de bb58 blue.

1 like

Gaaf, heb dit niet eerder gezien.

1 like

Ik ga eens wat onderzoek doen, erg stoer model… kende hem ook nog niet.

1 like

In Tudor Anthology verwijzen ze naar deze bezel als de ‘knurled’ bezel

1 like