Tudor Only deel III

Dit is na een maand. :see_no_evil: Benieuwd hoe het eruit ziet na een jaar.

Het patina van brons kan je in ieder geval nog ongedaan maken met een netje citroenen maar bij zilver houdt het volgens mij snel op.

3 likes

Mijn vrouw gooit haar zilveren sieraden wel eens in een bakje met afwasmuddel met lauw water voor een nachtje . Dan is alle aanslag weer verdwenen .

1 like

Pfoe. Da’s niet zo mooi. De traditionele grijzige aanslag op zilver vind ik wel tof en had eigenlijk dat verwacht. Beetje een punk/goth vibe.

Dit? Is dat duidelijk niet.

Dit model kan echt in de kliko…Wat ik al verwachte. Zilver is gewoon niet handig voor een horloge.

1 like

Ja helaas. Je zou denken dat er meer achter deze release schuilt. Tudor kan onmogelijk niet op de hoogste zijn van dit probleem.

:100: Mijn eerste echte luxe-horloge, sinds september vorig jaar. :grin:

25 likes

Damn….zat serieus te twijfelen over aankoop van dit horloge…schrik hier wel van. Dan toch maar de bb58 blue…:slight_smile:

3 likes

Eensch … net als brons. Ook niks. Ben allergisch voor verkleuringen.

Is een toppertje hoor die BB58 :large_blue_circle:

17 likes

@Jurtz. Was. Right.

1 like

Koop er snel een, deze is binnen 1 jaar weer van de markt.

Ik ook :wink:

17 likes

Had het wel een beetje verwacht. Goede nieuws is dat de blauwe niet verkleurt.:sunglasses:

Nog elke dag blij mee :+1:

8 likes

Leuk duo is het hè. :smile:

Volgens mij kan @AKM hetzelfde doen. :see_no_evil:

15 likes

Ja zeker. Heb geen foto van de horloges naast elkaar maar het is een geweldige set. Tudor is gewoon top.

2 likes

Vandaag met deze topper.
Binnenkort te zien in het blauwe gedeelte!

8 likes

:scream:

Volgens mij zocht iemand binnen het forum dit model? :+1:

Dat heb je goed gezien! De beste liefhebber is inmiddels op de hoogte gebracht :slight_smile:

1 like